Call of Duty 4-demo hos FZ

Robot
Medlem
Call of Duty 4-demo hos FZ

Fan jag som ska gå o lägga mig. Men Fan va bra FZ!

Medlem

Tack FZ! :heart:

Medlem

Taaaaack...torrents ftw, tpb kan suga min..~4000+ leechers och under 5kb/s

Medlem

tack FZ! Fungerar riktigt,riktigt bra!

Droppa till 0b/s men får vänta.

Medlem

Yessssss, det tackar vi för!

Ligger på 1,25mb/s och har den om drygt 17 min!

keep up the good work

Medlem

Är det singelplayer eller MP demo? Ska på lan imorgon så hade varit kul att kunna köra detta i lan :).

Inaktiv

tack för detta

Inaktiv

Tack! :heart:

Medlem

Nice tankar. Fan va nice att man är ledig imorgon då.

Medlem

Tack som fan, ska testa inatt.

Inaktiv

Shiiit, NS! Ska lägga upp den på NAS servern som tankar under natten, har 4 prov imörrn så sov gott! ;D

Inaktiv

Skönt med bittorrent, förstår inte varför yahoo och dom inte använder sej av det också >.<

edit: lite lustigt ärre ju då man laddat ner ca 0.5% i 20 kbs och laddar upp samma fil i 1 mbs

Medlem

Tackar! Dock massa plugg att göra så får vänta tills imorgon :/

Medlem

1400 ner och 1600 upp

Medlem

Woot, go FZ! Hade inte räknat med att den skulle ful-share'as så här snart. Stald i kö och väntar drygt, blir att lira imorrn bitti ändå, om man inte hinner få hem.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv
Medlem

Också ledig imorrn, synd bara att det är tentaperiod o har tenta på måndag (som så många andra) :/


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Tankar i 1 mb/s och laddar upp i 2 mb/s

tusen tack, seedar hela natten

Medlem

Tack FZ!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Medlem

Jo, tänkte precis gå till sängs å så får man se det här I guess I'm not going to bed after all


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

HJÄLTAR! :heart:

Medlem

Ifrån sunkgiga TPB:
DL: 2MB/s
UL: 1MB/s

Klart om cirkus 2 min.
Det skall bli härligt att testa detta innan sängen lockar alldeles för mycket.

Medlem

Glöm inte att knäppa av säkringen innan ni försöker avfyra, era jäkla sillmjölkar.

När jag och Chuck Norris fightades mot trehundra skjutgalna uzi-ninjor en gång hade jag ett maskingevär i varje hand. Jag hade ingen hand kvar att osäkra med, så jag tryckte så hårt på avtryckaren att säkringen gick sönder. Chuck vart impad.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Medlem

Tackar så hemskt mycket!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hur kan ni ha sån hög dl-hastighet? Jag ligger på 366kb! WTF!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Tack för detta! Snittar i 4mb/sec. antar att yahoo inte är riktigt lika najs :). Lämnar givetvis och seedar så länge jag kan.

Inaktiv

tankade detta innan. jävligt kort demo tyvärr.

Inaktiv
Skrivet av Sarge:

Glöm inte att knäppa av säkringen innan ni försöker avfyra, era jäkla sillmjölkar.

När jag och Chuck Norris fightades mot trehundra skjutgalna uzi-ninjor en gång hade jag ett maskingevär i varje hand. Jag hade ingen hand kvar att osäkra med, så jag tryckte så hårt på avtryckaren att säkringen gick sönder. Chuck vart impad.

Tack det ska jag komma ihåg

Nä nu ska jag sova. prov imorn :evil: men laddar under natten tack änn en gång fz!:up:

Skriv svar