Call of Duty 4-demo hos FZ

Medlem

FAAAAAAAAN! Satt i kön till nerladdningen och när det äntligen blev min tur så vart det en blanksida istället för en nerladdning och det gick inte att gå tillbaks till sidan innan. Resultat => sist i kön igen.

Medlem

Tack, underbär speed!:)

Medlem

damn vill ju spela!! måste ju vänta i värsta feta kön :/

Medlem

Sweet torrent, här ska tankas och seedas (om det går dvs). Enda sättat för mig att få hem något när internet strular som det gör nu, når som mest 500k/sek innan internet totaldör och kommer sen tillbaka efter en minut för att upprepa samma procedur om och om igen :P.


signatur

How can we win when fools can be kings?

WeX
Medlem

tankar c:a500kb/s ner, men ökar sakterliga. upp c:a70-80


signatur

Boom headshoot!

Inaktiv

är det singe eller multi demo vad är det
tack

Inaktiv

Nu jädrar !!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Vad ska man göra nudå när man klarat ut demot på alla svårighetsgrader? :/ vänta på spelet? oooorkar inte

Medlem

Hehe, hade min tenta förra veckan och flickvännen är bortrest över helgen; även om demot inte hade kommit idag så hade det blivit en härlig "sitta-i-kalsonger-och-inte-göra-någonting" -helg, life is good:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Är det singelplayer eller MP demo? Ska på lan imorgon så hade varit kul att kunna köra detta i lan :).

Det är enbart ett SP-demo. En rätt kort del av ett uppdrag från SP kampanjen i spelen.

Fast ändå så var det väldigt mycket pangande


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

FZ borde införa ett ratio-system. Åtminstonde så att man åtminstonde laddar upp till en ratio av 1.1 (eller har haft igång torrenten i ett dygn) innan man lämnar. Så får vi kanske se en ökning av seeders, för det är lite tamt :/

Skrivet av N3m35i5:

Sweet torrent, här ska tankas och seedas (om det går dvs). Enda sättat för mig att få hem något när internet strular som det gör nu, når som mest 500k/sek innan internet totaldör och kommer sen tillbaka efter en minut för att upprepa samma procedur om och om igen :P.

Hade ett sådant problem med mitt trådlösa, fick helt enkelt byta tillbaka till kabel då jag inte har haft orken att se vad problemet var. (Kanske överbelastning)

Medlem

Är det något kul då, spelet alltså?


signatur

| 5950x | RTX 3080Ti |

Antikvitet
Skrivet av Kovski:

FZ borde införa ett ratio-system. Åtminstonde så att man åtminstonde laddar upp till en ratio av 1.1 (eller har haft igång torrenten i ett dygn) innan man lämnar. Så får vi kanske se en ökning av seeders, för det är lite tamt

Stirra dig inte blind på seeders-siffran, på en sån här stor torrent är den inte så relevant. Det är molnet med peers som spelar roll.

En torrenttracker ser automatiskt till så att peers i huvudsak tankar från varandra. Seeds används för att skyffla in de pieces i molnet som inte så många peers har.

Någon ratio på FZ:s torrenttracker är inte aktuellt, våra torrents mår bra ändå.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Lär ju inte klå BETA:n som fanns till 360:n. Men mer Call of Duty 4 kan man ju knappast tacka nej till.

Tack FZ!

Medlem

kort, men intensivt som bara den! Snyggt var det ju oxå trots att jag inte körde allt på max. Givet köp!!


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

100 mbit seeder to the rescue!

Medlem

Knappast en spoiler, mer en gameplay fråga... hur 17 planterar man IR beacon?

Edit: Never mind...

Medlem

Härligt att FZ har börjat med torrent. Bättre sen än aldrig som man brukar säga

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Knappast en spoiler, mer en gameplay fråga... hur 17 planterar man IR beacon?

Edit: Never mind...

Mmmm....beacon och egg...

Medlem

Helt plötsligt stannade min nerladdning helt

Inaktiv

Är det bara jag eller kan man "bara" välja off, low och normal på vissa inställningar? High finns alltså inte hos mig. Kanske inte finns överhuvudtaget?

Medlem

Sett fram emot det här sen första trailern

Man kan inte annat än älska FZ!


signatur
Medlem

Måste säga att jag är lite besviken på spelet. Grafiken var inte så snygg som jag förväntade mig. Ljuden är i definitiv underkant och det hela kändes ganska lätt, actionaktigt. Inte krigsaktiga förhållanden.

Inte precis en wow-upplevelse. Vilket var vad jag hade väntat mig.

Vilket jag däremot fick av Crysis. Något jag inte hade väntat mig. Inroniskt hur sånt där funkar.

Det var mina fem.

edit: På tal om bra ljud spela GRAW2.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Knappast en spoiler, mer en gameplay fråga... hur 17 planterar man IR beacon?

Edit: Never mind...

Gå fram till där det är markerat och tryck F.

Medlem

Snacka om att många tankar från FZ nu..
Sakta går det.
"Haido", testa MoH Airborne!! :D:D
DÅ får du höra bra ljud.

Medlem

Lagom porrigt flyter på bra. Kan tänka mig att köpa om de har co-op.

Medlem

På tal om bra ljud: spela DOD:S! Finns inget bättre spel med sådan ljudkvalitet! Håller på och laddar ner, får skriva om demot imorgon!

Inaktiv

Jag tycker det var riktigt kul, skit bra action hela tiden, blev väldigt imponerad av alla vapen, dom ser väldigt realistiska ut och rekylen och allt tycker jag var kanon, sköna ljud mm.

Grafiken var ju inget att klaga på, sitter på ett 8800GTX så jag körde allt maxxat och 4xAA med över 60fps konstakt, och då med "Normal" inställningar då High inte finns tillgängligt på Demot, ser verkligen fram emot detta multiplayer då jag tycker att hitboxen och det mesta är kanon, kan inte komma på en enda nackdel förutom att man verkar ha lite för mycket "hp".

Jag rekommenderar att testa Dragonov Snipern som står lutad mot en liten container brevid pansarvagnen, härligt som fan att sikta in ordentligt i någons huvud och hålla andan.. sen smälla av, blodet bara stänker på väggarna

Jag ser verkligen fram emot detta spel, blir ett garanterat köp.


signatur

Thermaltake Armor | Asus P5W DH Deluxe | Intel Core 2 Duo E6300 | Corsair 4096MB PC5400 | BFG 8800GTX 768MB | 2x WD Raptor 36GB | OCZ GameXStream 700w

Medlem

Efter att ha sett filmer med military advisor till spelet där de skryter om realismen i spelet och hur den blandas med spelglädje väntade jag lite mer av spelet än det här.

Demot kan beskrivas med tre ord:

konsolportad actionladdad arkadlir.

Tyckte inte det var nåt speciellt iaf. Passar säkert bättre på konsoler för konsolfolk. Blir inget köp här speciellt när många anda bra spel släpps samtiddigt. Tex Crysis!

Skriv svar