Call of Duty 4-demo släppt

Robot
Medlem
Call of Duty 4-demo släppt
Citat:

initialt sker nedladdningen av Yahoo, vilket i vanlig ordning innebär att speglarna är lika tungt belastade som Systembolaget fredagen före midsommarhelgen.

Heh...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

lycka till säger jag när tio tusentals måste sitta och hammra på den.. man kan ju undra vilka idioter till utvecklare eller vem fan nu som bestämde sig för yahoo shitet.. den pallar ju inget jag tror inte ens nån har väl fått ner det ens.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Citat:

initialt sker nedladdningen av Yahoo, vilket i vanlig ordning innebär att speglarna är lika tungt belastade som Systembolaget fredagen före midsommarhelgen.

Heh...

Så klockrent. Nu såhär en timma och tjugo minuter efter demosläppet och det verkar inte som någon fått ner det än. Lite tråkigt.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Inaktiv

Usch vad jag vill testa! Nedrans dator måste ju precis dö några dagar innan demot släpps. Ni som nu kan spela det! Skriv gärna hur det är.

Medlem

Ser grymt mycket fram emot att testa det här!!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Iw eller kanske snarare Activision gjorde en dundertabbe och gjorde demot "yahoo" exclusive. Yahoo klarar inte av ett sådant tryck och därför kan INGEN ladda ner demot just nu. Runt 18:00 så gick det att påbörja nerladdningen som alltid avbröts, nu går det inte ens att påbörja.

Vilken utgivare släpper demot till ett av årets mest väntade spel på en enda fullständigt värdelös Yahoo sida (med bara en server)??!!

Medlem

åååh pallar inte regga mig på yahoo, nån slanga upp de på speltorrents.se eller nått


signatur

I'm the best around...

Medlem

Kan allt hålla mig tills FZ fått hem filen. Eller tills imorgon när det går att tanka snabbt.

Medlem

Dom borde ha laggt upp det på en egen torrent så hade demot spridigt sig till alla på en gång och inga "connectoin refused".


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

3 timmar kvar på min nedladdning:(


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Bt
Medlem

Fick ner en 50mb sen sa det stopp. Ge oss torrent!


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Jag fick ner det direct.
Bara reggade mig på yahoo och så startade det nerladdningen direct fast nu till det negativa!
det går i 100kb/s bara 4 timmar kvar

Hm ändrar mig ! det av bröts!
suck! som sagt varför inte använda sig av bittorren
Av belastar servrarna en hel del och det sprids snabbare

Medlem

Väntar tills i morgon, mycket skönare att spela spelet på en fredag kväll än en torsdag. Plus så orkar jag inte strula rutn på Yahoo, det finns ju FZ?!


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Jag gissar på att FZ lägger upp den här filen? Annars får det fan vara.. hur puckat är det att lägga ut en officell demo på en sådan skit sida?.. Tacka vet jag FZ


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Jag kan iaf tanka det nu men jag vet inte om jag verkligen vill vänta 3 timmar på det :S

Inaktiv

Gav upp för längesen, ingen idé idag. Får vänta på att Fz ska langa upp det.

Medlem

Mm, det är ingen idé att ens försöka. Hoppas Fz får upp den snart. Förstår verkligen inte hur de tänker när de endast ger yahoo-tramset den här uppgiften. VÄRDELÖST.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Fan vad sånt här är störande... man undrar ju varför dem var så dumma att dem gjorde så här... det är inte ens tillåtet i sömnen....

Medlem

And the award for worst demo distribution goes to...

Medlem
Medlem

FZ ladda up den! Fileplanet är bättre än yahoo...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför yahoo? Är inte medlem på yahoo och tänker inte bli det heller.

Inaktiv

Eh vänta på att FZ ska lägga upp den. Håller med om att yahoo är en skit sida.

Medlem

den började ladda hem men efter ca 15mb så blev den helt plötsligt klar. går varken starta filen lr ta bort filen, går nog ta bort den sen om man kör en reboot iofs.

Medlem

Vilka jäka arslen! Har dom stolpskotten hört talas om Torrent? ÅÅÅÅH blir så trött på sån här idioti *argh*

Inaktiv

Ja, problem problem. Yahoo suger! och FZ är grymma!
Hoppas bara FZ hinner få ner demot tills imorgon då också.

Medlem

Om någon bara kunde fixa en torrent så kunde jag få göra nytta med min 100 mbit

Inaktiv

Vilka idioter, hoppas spelet är bättre än hur dom delar ut det.

Om någon får hem demot så kontakta mig på #speltorrents.se @ quakenet eller någon annan uploader där så slänger vi upp den på speltorrents.se.

Eller få tag på någon på fz.se så den kommer upp fort.

// Future`Forss

Inaktiv

Du är inte ensam notwist :\ orka inte ladda ned från yahooooooo

Skriv svar