The Fascist is in another castle!

Medlem
The Fascist is in another castle!

Hmm, verkar som att Battlefield Heroes är nere just nu, lite trist, var ganska sugen på att levla tüsken lite! Nåja, jag får väl vänta ett tag antar jag. Kanske skulle fortsätta lite mer i Bionic Commando Rearmed? Njäe, körde ett tag imorse, klarade 3 banor och lyckades rädda Super Joe! Men! Hör och häpna, spelet slutar inte med att man räddar honom, åh nej, en viss halvsekelsdöd ledare måste, öh... omdödas! Nej det är ingen spoiler, de flesta borde vid det här laget känna till BCs historia och den omtalade bilden i slutet (som jag dock inte sett, undvikit med mening I might add), som jag snart kommer nå! 3 banor kvar, plus de äckliga hemliga gångarna som Capcom förmodligen tog hjälp av Satan för att skapa. Nåväl, det är en hård nöt, men jag har en stor knäckare, den behöver bara värmas upp först.

Tor värmer upp Nötknäckaren.

Köpte ett fotbolls spel förut faktiskt (!), till DSin dock, så det är okej. Real Football 2009 heter det och jag har hittills testat träningen, verkar dugligt. Man kan applicera bilder på fotbollar, flaggor och spelare m.m. så det känns verkligen som att DSi-kraften används till fullo! Får säga till Zoom att köpa det också så jag kan spela mot någon, sportspel är som fightingspel, roligast mot andra.

Just det ja, när vi (jag?) är inne på fightingspel så såg jag att det kommer ett nytt Marvel vs Capcom! Woho! PSN får en hel del bra titlar i år, gäller bara att det där Punisher-spelet får lite info också!

#blogg


signatur
Medlem
The Fascist is in another castle!

Såg igår att det kommit ett nytt spel till DSiWare, Real Football 2009 heter det tydligen, är dessutom första DSiWare-spelet som klassas som "Premium" (dvs dyrare än de övriga). Kan mycket väl bli en nedladdning på det.

1
Skriv svar