Ny Prince of Persia-triologi på gång?

Robot
Medlem
Ny Prince of Persia-triologi på gång?

själv har man nog bara lagt några timmar på sands of time, men det kändes som att det blev väldigt repititivt, inte särskilt kluriga pussel. mest som att pusslet fanns där för att fylla ut

Inaktiv

Sands of time var ju sviiinbra.. grym story & magiska miljöer.. Kanske lite väl repititivt. och synd att de släppte storyn helt i mitten för att bara följa upp den sen i slutet.. Ett av de få slut i tvspels historien som var så bra att det höll upp till spelet och man slapp den här jahapp känslan som ofta infinner sig när man spelat ett spel med ett slut som får hela spelet att tappa (nästan alla spel)

Det där warrior within var ju värdelöst och 3an orkade jag inte ens spela... Blandningen låter ju sviingrymt.. Hoppas de tar bort lite zombiespök fiender och att man får slåss mot människor istället..

Blandningen låter underbar.. men finns ju inte ett enda spel som levt upp till vad det lovar... Jag tror på assasins creed som fan, men jag har ju ingen konsoll eller pengar...

Inaktiv
Medlem

Gött o höra! Älska förra trilogin! va så coolt att dom bytte stämning o stil i alla 3 spelen...SoT va lite mer knep o knåp medan Warrior Within va fullt ÖS hela tiden och The Two Thrones körde på en liten blandning mellan båda men toppa det med speedkills <3<3!

Längtar!!

Medlem

Sands of time var riktigt bra, kanske lite repetitivt, men men... Uppföljarna var ganska tråkiga och alldeles för mycket samma sak. Nu hoppas jag mer på Assassins Creed än en ny trilogi om prinsen...

Medlem

Helt ok trilogi.. bortsett från det satans soundtracket i WW!

När jag spelar en persisk prins som äventyrar runt i en fantasivärld så är det sista jag vill höra repetiv jänkarmetal tillsammans med en intetsägande röstskådespelares plattityder.

Och de var fanimig inte fåtaliga, såfort man slår nån så fäller han en pinsam kommentar om hur tuff han är och hur kassa de är.

:evil:

Medlem

Sands of Time, seriöst ett av de bästa plattformarna som gjorts, synd att de fuckade det så bra med WW och TT... speciellt WW.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

låter som att man kanske borde ge SoT en chans till
men jag hoppas också mer på Assassins Creed. Står högst upp på min inköpslista

1
Skriv svar