Battlefield 3 under utveckling?

Medlem
Battlefield 3 under utveckling?

"My Company Name"


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Mycket mycket roligt må jag säga om det stämmer!


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem
Inaktiv

AHHHHHH!!!! VAD UNDERBART OM DETTA ÄR SANT <3
Himmelriket är nära att möta jordytan för mig nu alltså !

Medlem

Fan va najs^^

Medlem

Frostbite + "slåss på i huvudsak stadsbanor"

Fan va gött!

Medlem

Kan dom inte göra något alternativt någon gång? Som typ att det är Ryssarna mot Amerikanarna.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Känns som att det inte kommer skilja sig speciellt mycket från vare sig 2an eller 2142. Men 40 spelare per lag verkar ju rätt skoj.

Inaktiv

mellanöstern? *mega-överdriven-suck*

wow... verkligen nyskapande... blhe

Inaktiv

Eh, vart kommer all entusiasm ifrån? Känns som att dom kör löpande band på bf-titlar just nu, det känns så krystat liksom.

Medlem

BF2 fast i stadsmiljö a lá New York tack.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

"Samma spelsätt som BF2," syftar de på rent allmänt hur spelet körs eller på att det halvslitna Conquest fortsätter vara huvudsatsningen? Trist ifall de kör vidare på det senare istället för att "modernisera" det. Objektiv var såå mycket roligare redan i UT1.

Medlem

Mjo.. Det känndes ju som en väldigt stor överraskning.
Huvudsakligen när DICE & EA pumpar ut Battlefield titlar som om jordens undergång vore imorgon.
Dom släpper ju ett spel varje år i serien, liksom förhelvete. . .
Så nu har dom haft BF2, BF2-exp, BF2-web-exp, BF2142 samt BF-Bad Company.
Dvs 3spel som kör med BF2-motorn och 4expansioner till BF2. Känns RÄTT lagom att ge ut BF3 efter sånt.
Men Bad Company kommer först i vinter. =P
Nä, det e sorligt att dom ska pumpa ut så många spel. Hinner ju knappt spela spelet, innan dom släpper ett nytt spel(inte expansion).

Och som någon skrev ovanför.. Mellanöstern, WOW vem kom upp med den brilljanta nyskapande idén? Är ju ingen som gjort spel om det förut. Varför inte göra ett till spel om andra världskriget? För det har ju ingen gjort heller.

Bt
Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

AHHHHHH!!!! VAD UNDERBART OM DETTA ÄR SANT <3
Himmelriket är nära att möta jordytan för mig nu alltså !

Underbart med fanboys.

DICE harklar upp en ny titel och alla börjar kasta sig mot sin plånbok utan att veta något om det.

Våga ha lite is i magen när det gäller en spelutvecklare som har en lång tendens att skapa spel som verkar grymma vid första blicken men sen blir körda i botten.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Inaktiv
Skrivet av Bt:
Skrivet av Tigersharkswe:

AHHHHHH!!!! VAD UNDERBART OM DETTA ÄR SANT <3
Himmelriket är nära att möta jordytan för mig nu alltså !

Underbart med fanboys.

DICE harklar upp en ny titel och alla börjar kasta sig mot sin plånbok utan att veta något om det.

Våga ha lite is i magen när det gäller en spelutvecklare som har en lång tendens att skapa spel som verkar grymma vid första blicken men sen blir körda i botten.

Som om du själv inte skulle uppskatta ett "BF2" Fast snyggare och kanske utan buggar?
Jag är iallafall optimistisk till det, och JAAAA JAG ÄR BF fan boy, JAG LEVER FÖR SPELET NÄSTAN JU

Medlem

Mmm kunde ju gjort en BF version av WiC... skulle varit fint. Kalla Kriget, på amerikansk mark, med frostbite. Skulle nog kunnat bli riktigt fint men middle east igen? Bleh.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

hoppas de skippar hämta flaggor konceptet och gör uppdragsbaserade kartor.

Medlem

Unikt att placera kriget i mellanöstern. Där är ju roligt att kriga. Kan inte USA attackera nordpolen eller något så Dice kan byta teater för sina krig.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Låter lite segt med samma gamla spelsätt, skulle varit roligare om dom hade hittat på något nytt.

Känns för övrigt rätt lagom med en uppföljare nu, det var ett tag sen BF2 släpptes.

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

och kanske utan buggar?

Bhahahahha, fet chans att det sker )))))))))))==)=)=)=)=)=))=)=)=)=)=)=)))=)=)=)=)))==)


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag vill ha ett BF: Sverige Kriga på ställen man känner igen ^^ Dessutom skulle det vara originellt, alltså kommer det aldrig hända. Jag är så där lagom entusiastisk just nu, men om de hittar på nåt nytt som inte laggar á la titan mode (som inte var så kul öht) så kan det kanske bli bra. Om min dator klarar det...

Medlem

Meh mellanöstern....kom igen.

Ta afrika eller sydamerika istället om man nu "måste" vara amerikan o panga alla som inte håller med en om att hamburgare o country is the shit.

Medlem

Eller istället för mellanöstern... en helt annan planet. Som i Stargate sg-1

Medlem
Medlem

Guuud va roligt! Hoppas innerligt att detta är sant!


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

liiite najs, ellerhur tigerfiskus

Inaktiv

Va kul
Innan jag hade läst tydligt såg det ut som att Battlefront III (Star Wars) var under utveckling. Men när jag såg att det inte stog det utan Battlefield blev ja besviken


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

bara man inte behöver köpa en monsterdator för 50000kr för att spela det

Medlem
Skrivet av flyer232:

bara man inte behöver köpa en monsterdator för 50000kr för att spela det

Battlefield: Crysis? Nahhh... den generella floran runt Oman inehåller inga träd.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

123
Skriv svar