Super Smash Bros. Brawl filmat och försenat

Robot
Medlem
Super Smash Bros. Brawl filmat och försenat

Rackarns...

Medlem

Super Sonic! NAJS!

Medlem

Sonic och online-coop bekräftat!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Neeeej


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Fina bekräftelser men uppskjutet var inte så skoj, undra om det kommer tredje december i USA ändå.

Medlem

damn, jag läntar som fan till detta. Det är det ultimata party spelet


signatur

Nämen!

Medlem

Då rök detta som julklapp till en själv.. ffs.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Sonic kommer vara imba

Medlem

Nintendo kommer förhoppningsvis göra den gamla barndoms igelkott hjälten rättvisa och göra ett bra spel med honom. \o/

Trista är att det försenas nog ännu mera för oss nu. Fast, än vet vi ju inte om releasen flyttas tillbaka för oss Europeer.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Nooooooooooo! FFS!

Jee
Medlem
Medlem

Det är såhär ett helt Sonic-spel borde se ut till dagens konsoler. Första gången på länge som man inte skäms när man ser honom i ett nytt lir.

Medlem

Nån mer än jag som stör mig på att alla(?) nya filmer som dykt upp på fz är i mov-format?

Inaktiv

tråkigt med förseningen :,(
längtar mycket att få testa detta har även läst att det ska finnas en "map editor" det ska bli skoj

nu fattas bara min favo anime gubbe till detta spel,, Cyborg 009 :D,, men Nintendo sa att dom inte fick ta emot "add char requests" o det va ju synd,,, men man kan ju inte få allt

1
Skriv svar