Fire-Arm Freedom Award

Medlem
Fire-Arm Freedom Award

Ah! Condemned avklarat! Två spel på en dag, inte illa pinkat om jag får säga det själv, vilket jag får. Jag är faktiskt väldigt nöjd med min spelupplevelse, det var både skrämmande och spännande, en bra blandning, speciellt mot slutet var det ganska läskigt faktiskt. Jag är osäker på hur jag ställer mig till den här övernaturliga "feelen" som genomsyrar storyn, det blev ju lite mer otäckt på sina håll (

T.ex. när man blir förföljd av skyltdockor i varuhuset

) men ärligt talat så är skitigheten och de ständigt närvarande sprutknarkarna och luffarna hemskt nog. Skall dock bli spännande att se vad som händer i del två, som jag hade tänkt inviga nu på min svarta Platinabank. Vad jag kommer ihåg så är man alkoholiserad i Bloodshot, förvånar mig inte med tanke på vad man nyss gick igenom. Skall bli intressant att se hur det tacklas, sprit är ju inte fel som den döende säger!

Nåja, återkommer med vidare berättelser från gränden.

#blogg


signatur
Medlem
Fire-Arm Freedom Award

Två spel på en dag är verkligen inte illa pinkat! Du vinner möjligheten att gå utomhus nu. Grattis!

Medlem

Condemned 2 är bra, väldigt bra och intressant fightingsystem och en bra början. Sen går det utför snabbare än du kan åka störtlopp nerför valfri brant skidbacke! Storymässigt dvs.

Men def värt en genomspelning.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Två spel på en dag är verkligen inte illa pinkat! Du vinner möjligheten att gå utomhus nu. Grattis!

Hurra! Men jag antar att det gäller för igår, så jag får allt sätta mig och plöja igenom två nya nu då!


signatur
1
Skriv svar