Tabula Rasa filmat

Robot
Medlem
Tabula Rasa filmat

Undvik detta spel.

Medlem
Medlem

undvik wow istället!

Medlem

Jag spelar WoW, jag tänker inte spela något annat mmorpg för jag har inte tid.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ja, man undrar varför toepk rekomenderar att man inte spelar TR?

Att man inte har tid för något mer spel är en sak, men att bara säga att man ska undvika ett spel utan att ge någon förklaring, det är ju lite konstigt.

Om det nu inte är ett försök i omvänd psykologi och man vill få dit spelare genom att inte ge någon orsak, så att dom blir nyfikna och på det sätte provar spelet.

Själv finns jag (men mellanrum) inloggad på (europa) betaservrarna med någon av mina karaktärer som heter NixxoN i efternamn...


signatur

/NixxoN

Medlem
Skrivet av nixxon:

Själv finns jag (men mellanrum) inloggad på (europa) betaservrarna med någon av mina karaktärer som heter NixxoN i efternamn...

Hur är spelet? Verkar påminna lite om Anarchy Online, men jag kanske är ute och cyklar?
Är sugen på nåt sjysst sci-fi mmorpg, men den här videon sa ju inte allt för mycket om spelet.

Inaktiv

Det här är ett riktigt dåligt spel, köp det om ni vill spela ett dåligt spel.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Inaktiv

Tycker det har riktigt bra potential. Gillar science fiction iofs så jag e lite "partisk" på den punkten. Känns ändå något nyskapande från de flesta andra spel i mmo-genren. Skulle jag spela något kommande vore det detta eller Hellgat London, om jag hade haft en maskin som klarat av det vill säga.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Har lirat betan.. Kul ibörjan men sedan går det nådåt snabbare än försäljningen på kalles med banan..

Inaktiv

Jag har inte testat mycket av spelet, men det lilla jag testade såg helt klart intressant ut, men har inte tid med ett till MMORPG.

Medlem

Har spelat det tillräckligt. Blir snabbt uttråkad.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Har inte spelat AO, men spelet påminner inte direkt om att spela LotR Online (som jag har testat).
Mer som säljs pitchen säger, "ett FPS med MMORPG element"
Nu är det ju som sagt var en beta, så alla detaljer kanske inte är på plats osv.
Men bara det att det pågår ett "krig" som du alltid kan ägna dig åt att grinda kills, i en Sci-Fi miljö, funkar för mig.
Nu är det ju inte ett spel som (så här långt) "kräver" lika mycket engagemang som t ex EvE-Online eller WWII Online / Battleground Europe kan kräva.

Om det kan bli enformigt och långtråkigt?
Säkert, men där har väl alla "level" spel ett problem?!

Skrivet av Spectral:
Skrivet av nixxon:

Själv finns jag (men mellanrum) inloggad på (europa) betaservrarna med någon av mina karaktärer som heter NixxoN i efternamn...

Hur är spelet? Verkar påminna lite om Anarchy Online, men jag kanske är ute och cyklar?
Är sugen på nåt sjysst sci-fi mmorpg, men den här videon sa ju inte allt för mycket om spelet.


signatur

/NixxoN

Medlem

Men vad gör man sen när man har levlat klart? Jag har inte riktigt fått någon uppfattning om det eftersom varje gång jag kommit upp i 30+ lvl så har det blivit total char whipe så de flesta hög lvl områden har jag inte ens kunnat testa.

Jag har inte orkat börja om från början sen förra char whipen pga jag missa en hel del viktiga logos i de första wilderness instanserna pga questarna bugga när jag skulle lämna in dom.

Medlem

Tycker spelet verkar bra, fixade mig en key men datorn fungerar fortfarande inte så...

Inaktiv

Kan inte annat än hålla med många av övriga talare. Väldigt grått och tråkigt spel. Grafiken är generisk, gameplay icke-existerande, miljöerna oinspirerande.

1
Skriv svar