Två Team Fortress 2-filmer

Robot
Medlem
Två Team Fortress 2-filmer

värt att notera är att filmen om pyro är inte valve som har gjort utan " Lit fuse films " www.litfusefilms.com


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Hm pyrofilmen var inte dirkekt i samma klass, hoppas Valve släpper en "äkta" pyro film senare.

Medlem

pyro filmen var lite förlång pgr av lite förmycke meningslösa bilder.fast gillade faktist den mer änn demoman, fantastisk musik i pyro

har inte varit så intreserad av team f 2 pgr av grafikvalet fast efter dessa två filmer så tror jag det kan bli att införskaffa ändå.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Hade också lite negativa känslor över stilten de valde, men efter att ha kört ett tag nu så tycker jag det funkar bra. De har lyckats med karaktärerna. Ganska sköj när en Heavy kommer runt ett hörn och matar på för fullt samtidigt som han garvar sådär brutalt som görs i filmen om honom.

Medlem

Håller med föregående talare, TF2 känns fräsch på nåt sätt med en stor dos av glimten i ögat...

Man kanske skulle starta upp steam och shoppa loss lite ??


signatur
Inaktiv

Det är så billigt också om man köper den orange'a lådan, rekomenderar starkt att köpa den. Älskar de olika teamfortress filmerna, i alla fall de som de själva gjort. Marknadsföringsteamet borde få en medalj.

Fast den gjord av litfuse, även om den var lite lång så var den riktigt bra den också.

Medlem

Kan rekomendera tf2 helt och fullt .lirade på qw tiden och vart lite orolig att det inte skulle funka, men det gör det plus den underbara humorn på köpet .
2fort är dock riktigt Tight .

Avstängd

Tycker att andra filmen var bättre än den första. Musikvalet var riktigt bra och den var väldigt kul, men jag kan hålla med om att det var en del onödiga bilder.
Fler filmer i samma stil!

Medlem

Även jag gillade Pyro filmen mer än Demofilmen.

Medlem

Mjo.. TF2 är kuligt. Man bryr sig inte så mycket om grafiken, tycker faktiskt den gör spelet snyggare än t.ex Counter Strike: Source, som kanske är mer verklighetstrognare, men ändå fulare kvalitet på sakerna.
Enda problemet jag har med TF2 är att något i min dator goes crazy när jag kör igång det, jag tror det är grafikkortet.
Men fläkten hörs ALDRIG så varken i Windows-mode eller när jag spelar CS:S eller något annat spel, bara i TF2. Det kan vara RÄTT störigt med ett högfrekvent pipande(huvudsakligen när man har tinnitus, så blir man inte på positivt humör).

----
Spelade precis Portal o typiskt nog så var det samma pipande där som i TF2.. Skumt!

Medlem

haha pyro ägde!

Inaktiv

pyromusiken var bäst


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Pyrofilmen var bäst! Lite sorgsen så där, nästan så man kan tro att Pyro är lite olycklig bakom sin mask...

Medlem

Pyro var ju rätt weird......
Demo var lite mindre tight än tidigare filmerna men helt ok på slutet.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Inaktiv

Någon som kan säga vad demoman säger vid 0:51?

Medlem

Helt okej filmer båda två, dock så är Meet the engineer fortfarande den bästa imo
Edit: zzZzzz vad lång tid det ska ta att avkryptera Portal och Ep2 då...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Jag vet inte om jag någonsin mer kan döda en Pyro efter den filmen...

Medlem

Jag <3 Pyro!


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

1
Skriv svar