Need for Speed: ProStreet-film

Robot
Medlem
Need for Speed: ProStreet-film

Okej, så tidigare fick vi veta att Prostreet handlar om att göra burnouts. Nu har dom utvecklat det: Nu ska vi långa kompisarnas bilar och göra burnouts med dom! Hoppas notan på decken hamnar på dom...

Medlem

Styling biten va tuff

Medlem

Rörigt, men man kan ta samma bil mha blueprints och en ghost fil och slå polarens rekord.
Bara de fixar bättre skydd mot fusk, de tidigare NFS spelen har haft för många som fuskar och har bilar som går 0-300 på 1 sekund och är omöjliga att slå.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Snälla EA, Ciderisera det här spelet Jag vill kunna spela det på min dator utan att behöva starta xp...

Medlem

Fan, det första need for speed spelet på många år som faktiskt verkar värt att inhandla.

"Det är nu bara ett fåtal veckor tills dess att Need for Speed: ProStreet vilket med största sannolikhet innebär att de informativa filmerna från EA Black Box snart upphör."

Saknas kanske ett ord där, typ "släpps" eller något åt det hållet

Medlem

såg denna film innan den okm till FZ på IGN:COM

Inaktiv

såg den innan fz tag den till fz jag såg den på gamespot.com är mycket bra hemsida

Medlem
Skrivet av Robin1994:

såg den innan fz tag den till fz jag såg den på gamespot.com är mycket bra hemsida

du såg den innan, sen tog fz den, sen såg du fz, det finns mycket på gamespot, och någon har en bra hemsida?

punkter och kommatecken är våra vänner!

1
Skriv svar