Project Gotham Racing 4-demo släppt

Robot
Medlem
Project Gotham Racing 4-demo släppt

Här ska brummas


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Härligt! *tankar*


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Ska me bumma! hoppas de är bra.

Ser onekligen snyggt ut iallafall!

Medlem

Gimmeh!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Trevligt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ni får väl berätta för oss andra som inte har konsollen hur det är (lucky bastards)


signatur

Jäh!

Medlem

Jag kan berätta att jag det senaste året blivit usel på bilspel och flyger in i väggen hela tiden


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tycker demot var skitballt...! Inte lika snygg grafik som jag trodde, men fortfarande väldigt snyggt ! Köra MC har aldrig varit så här kul i ett spel !!

Mc krascherna är brutala också!

Inaktiv

Jag har provat de nu!
De va kul måste jag säga.Inte så snyggt som jag hade hoppats på men.
Köra på snö va riktigt kul......ha ha ha.

emp
Medlem

Oj, 1.27GB. Nätt och fint. Sett fram emot detta demot, Sega Rally levde inte upp till förväntningarna.

Medlem

Var ju inte så illa det där. Gubben på MCn rörde sig grymt snyggt med


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Yay, något att göra!

Inaktiv

ferrarin låter nice som s-tan (:

Medlem

Kan man köra med två kontroller?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Mycket mer arkade än vad det varit förut. HUDen var helt underbar imo. Grafiken overall var typ sämre än PGR3 men den "ser" bättre ut för dom verkar ha lagt till lite suddighet och sedan så är det ju riktig upplösning på det hela vilket PGR3 inte riktigt har, hense it's jaggies. Verkar som dom också har gjort skalan i spelet lite mindre, Världen känns liten, bilarna där också. Medans i PGR3 så var allt stort. bättre/sämre idk, men känns typ som on man kör leksaksbil ibland =/. Hojen drar upp det hela rätt enormt dock. **vligt underbart o komma flygande med den

Min broder e dock besviken på det, han har varit PGR/Metropolis Street Racer fan sedan dreamcast spelet släpptes, så för honom så var spelet yttigare ett steg backåt. Han tyckte bilarna hade för mycket grep, saknade samma känsla som i goa PGR2. Han gilla dock MCn.

Medlem

Besviken på grafiken. Blä. Hade sett fram emot detta. Föredrar nog Forza 2.

Edit: Nej, grafiken är verkligen inte allt. Men för mig var det på den punkten som spelet skulle klå Forza (bland annat) medan körglädjen finns i Forza. När grafiken inte riiiiiktigt lever upp till mina förväntningar minskar argumenten för att köpa spelet.

Medlem

I mina ögon de största skämt jag sett. Lamt ljud, trist grafik (nästan lite need for speed varning!) och dålig känsla. Snön var verkligen dålig i mina ögon.

Riktigt besviken faktiskt. Trodde de skulle kunna matcha PGR3 i alla fall.

*tumme ner*

Inaktiv

Nja inget givet köp för mig hade högre förväntningar, det var inte dåligt men heller inte helt 100, lägger nog pengarna på Asassins creed och call of duty 4.

Medlem

Önskar grafiken i spelet hade färgen som när man precis kört klart,..då det blir gulbrunaktigt. snyggare där.

Medlem
Skrivet av sn0wba71:

Nja inget givet köp för mig hade högre förväntningar, det var inte dåligt men heller inte helt 100, lägger nog pengarna på Asassins creed och call of duty 4.

Bra val, definetivt bra val.

1
Skriv svar