Unreal Tournament III-betan är snart här

Robot
Medlem
Unreal Tournament III-betan är snart här

Ska bli skoj att prova

Medlem

Nice


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Två veckor kvar till stjärt smiskning på högre nivåer!

Medlem

Bara det inte blir en Beta för endast Fileplanet Subscribers...
Öppen beta åt alla

Medlem

Fucking WIN!

HL2 Episode Two, Portal, Team Fortress 2 och nu detta! Fan PC-spelandet har aldrig varit såhär bra! Mina studier kommer bli lidande fan.

Medlem
Skrivet av Rooty:

Bara det inte blir en Beta för endast Fileplanet Subscribers...
Öppen beta åt alla

Tyvärr så är det som vanligt en FP closed beta. FP har redan förbokade nycklar redo. Som jag redan förbokat.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Äntligen! Hoppas man inte blir besviken!

Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Rooty:

Bara det inte blir en Beta för endast Fileplanet Subscribers...
Öppen beta åt alla

Tyvärr så är det som vanligt en FP closed beta. FP har redan förbokade nycklar redo. Som jag redan förbokat.

Taget från Forumet :

Random person : Please tell me this is going to be an open beta.

Mark Rein : Yes this is an open beta.

Medlem
Skrivet av Kustartilleriet:
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Rooty:

Bara det inte blir en Beta för endast Fileplanet Subscribers...
Öppen beta åt alla

Tyvärr så är det som vanligt en FP closed beta. FP har redan förbokade nycklar redo. Som jag redan förbokat.

Taget från Forumet :

Random person : Please tell me this is going to be an open beta.

Mark Rein : Yes this is an open beta.

Om det inte är som "open beta" i crysis


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Epic är goda, så det är nog ingen fara.

måste säga YES!!! äntligen faan vad gött

nu får vi hoppas ingen hackar sig in och snor spelet...(hl2)

trooper - ah visste inte du hadde konto här Oink!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det kan vara att det blir open beta, men som sagt fileplanet subs först och sen till alla. FP har redan nycklar redo till sina abbonenter, så jag tvivlar att det är öppet från dag ett, utan det blir åtminstone några dagar exklusivt för vissa? Inte 100% säker på min sak, men har en svag känsla att det blir så.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Skrivet av HaZe303:

Det kan vara att det blir open beta, men som sagt fileplanet subs först och sen till alla. FP har redan nycklar redo till sina abbonenter, så jag tvivlar att det är öppet från dag ett, utan det blir åtminstone några dagar exklusivt för vissa? Inte 100% säker på min sak, men har en svag känsla att det blir så.

Citerade direkt från forumet, så kolla inte på mig!

Medlem

UT är lika överskattat som Halo. Det vill säga väldigt överskattat.

Medlem

riktigt najs och inte fan är UT överskattat, det är Halo så tyst me dig pojk.

Flakmonkey

Tycker snarare UT är underskattat, har aldrig fått den uppmärksamhet som det förtjänat... Först fick det stå i skuggan av Quake och nu på senare år av långsamma "realistiska" shooters...

Hoppas att UT3 kan vara lätt nog för gemene man att komma in i det samtidigt som det blir tillräckligt djupt för att det ska kunna nötas i åtskilliga år

Inaktiv

YEAH! Fan äntligen! Hoppas att eran info stämmer så att alla kan spela ! :up::up::up::up::up:

Inaktiv
Medlem

Om de låter Fileplanet sköta de hela så kan de köra upp något någonstans. :/

Medlem

lolol 2 weeks


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tycker snarare UT är underskattat, har aldrig fått den uppmärksamhet som det förtjänat... Först fick det stå i skuggan av Quake och nu på senare år av långsamma "realistiska" shooters...

Hoppas att UT3 kan vara lätt nog för gemene man att komma in i det samtidigt som det blir tillräckligt djupt för att det ska kunna nötas i åtskilliga år

Så sant som det är skrivet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

fast det ska inte vara "lätt" utan hi-tec som Ut2k3 var.
slipper vi 0-15åringarna, och man får jävligt kul när man spelar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

YAY! Sicken trevlig nyhet.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tycker snarare UT är underskattat, har aldrig fått den uppmärksamhet som det förtjänat... Först fick det stå i skuggan av Quake och nu på senare år av långsamma "realistiska" shooters...

Hoppas att UT3 kan vara lätt nog för gemene man att komma in i det samtidigt som det blir tillräckligt djupt för att det ska kunna nötas i åtskilliga år

Amen!

Medlem
Skrivet av Kustartilleriet:

Citerade direkt från forumet, så kolla inte på mig!

Ja men det sade Crytek också om sin beta, och vi vet ju alla hur det blev?? Och samma sak med nån tidigare beta, kommer inte ihåg vilket spel det var men då sade den utvecklaren också i sina forum att det skulle bli öppen beta men sen blev det fp ändå. Men som sagt jag hoppas jag har fel(eller för mig spelar det ingen roll då jag har fp) men det kan bli så även fast epic säger annat.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

UT1 var förbannat roligt

Medlem

<------Går in i anti hype mode inför betan


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Petah:

Om de låter Fileplanet sköta de hela så kan de köra upp något någonstans. :/

Det är ju så.
Jag har redan reservera mig i kön så.

Medlem

"Yes this is an open beta." <--- läs


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar