Unreal Tournament III-betan är snart här

Medlem

Trevligt, nice spelår 2007 hittils


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Fan jag är heltaggad. UT2k4, mest underskattade spelet detta århundrade. Hoppas att jag kan få lika mycket spelglädje med UT3 som med 2k4 och jag hoppas att vi får lika trevlig community igen.

UT-communityn har alltid legat gott om hjärtat <3

Medlem

Lagom trött man blir på alla "öppna" betor av alla spel som släpps. Kan de inte bara hoppa hela den biten och istället satsa på ett riktigt demo?
De skyller säkert på att de vill testa på en hel drös med olika datorkonfigurationer (vilket iofs är en rätt så bra anledning). Men ...
äh, jag låter bli att ens försöka komma i närheten av betan bara.

Flakmonkey
Skrivet av Boulund:

Lagom trött man blir på alla "öppna" betor av alla spel som släpps. Kan de inte bara hoppa hela den biten och istället satsa på ett riktigt demo?
De skyller säkert på att de vill testa på en hel drös med olika datorkonfigurationer (vilket iofs är en rätt så bra anledning). Men ...
äh, jag låter bli att ens försöka komma i närheten av betan bara.

Epic har ju gjort såhär med alla Unreal Tournament-lir, men då kallades de bara för demo och inte beta...

Inaktiv

Ok... Nu har jag googlat det hela och har hittat andra sidor som där står att betan kommer på fp... Hittade tex det här på Voodooextreme (har inte sett sidan innan)

The FilePlanet Reserve Page now offers pre-loads of the Unreal Tournament 3 beta, and while further details are not yet available, we do know when the beta'll be released, but cannot tell you for fear of being dismembered by Midway PR.

Rest assured however, the "soon" stated in the headline is indeed near.

Men man vet aldrig.... Den kanske kommer både till fp och andra GRATIS sidor.

Medlem

guess what? det är för fileplanet...

Medlem
Skrivet av IceMan:

"Yes this is an open beta." <--- läs

Ja, men det säger väl inte att det INTE skulle vara fileplanet som har hand om det. Eller hur?

Medlem
Skrivet av huxflux:

lolol 2 weeks

Håller med, det är lite småkaxigt av honom att lova just
två veckor...
Men det är säkert avsiktligt!

Medlem

Man kan redan "förladda" demot och det är för subscribers only atm iaf. hatar verkligen fileplanet

Medlem
Skrivet av Oneone:

Man kan redan "förladda" demot och det är för subscribers only atm iaf. hatar verkligen fileplanet

Inget demo, beta. När ska folk börja inse skillnaden?? Kan vara att du tänkte fel, men många på riktigt hajar inte att det är stor skillnad på beta och demo.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Oneone:

Man kan redan "förladda" demot och det är för subscribers only atm iaf. hatar verkligen fileplanet

Inget demo, beta. När ska folk börja inse skillnaden?? Kan vara att du tänkte fel, men många på riktigt hajar inte att det är stor skillnad på beta och demo.

"Here's more on the beta 'demo' straight from Epic's Mark Rein:"

"Just wanted to give you a heads' up that we're getting pretty close to releasing the Unreal Tournament 3 Beta Demo for Windows. The Beta Demo will allow instant action play against bots as well as online multiplayer. The purpose of the Beta Demo is to test the game on a large variety of hardware configurations and get gameplay feedback from the community. The development team feels they're pretty close to being ready to release this so it could come out this week but for safety sake I'd say it should be out within two weeks."

Medlem

omg yes!


signatur

Nämen!

Inaktiv

Nu har man fått keyn iaf bara vänta på att få ner Betan med!

12
Skriv svar