FIFA 08 passerar en miljon

Robot
Medlem
FIFA 08 passerar en miljon

Det var som FIFA.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

FIFA 08 är grymt bra så det förtjänar dom

Medlem

Är det egentligen inte Fifa 07 som i grund och botten är Fifa 96 fast dom egentligen bara patchat det lite... det har iallafall jag fått för mig...

Medlem

Sportfånarna har sin del av världen. Kan inte vi få vår? >_< nu kommer en massa folk säga åt mig att bara inte köpa spelet om jag inte gillar det. Kan ju säga att det tänker jag inte heller.

Inaktiv
Skrivet av liath:

Är det egentligen inte Fifa 07 som i grund och botten är Fifa 96 fast dom egentligen bara patchat det lite... det har iallafall jag fått för mig...

Vad jag har fått för mig äre iaf samma motor, system å vissa grundtexturer i Fifa 07, 05 och 06 som i Fifa 04. Är det inte samma så har dom lyckats göra jävligt lika spel på allihopa!

Medlem
Skrivet av Alcr:
Skrivet av liath:

Är det egentligen inte Fifa 07 som i grund och botten är Fifa 96 fast dom egentligen bara patchat det lite... det har iallafall jag fått för mig...

Vad jag har fått för mig äre iaf samma motor, system å vissa grundtexturer i Fifa 07, 05 och 06 som i Fifa 04. Är det inte samma så har dom lyckats göra jävligt lika spel på allihopa!

Du tänker på PC versionen och det är ju knappast den som står för siffrorna, PC versionen suger medans 360 versionen är det ultimata fotbollsspelet, det två helt olika spel helt enkelt.

Det är bara att gratulera EA som verkligen satt den i krysset den här gången, ett "klackrent" spel

1
Skriv svar