Call of Duty 4 förkollat

Robot
Medlem
Call of Duty 4 förkollat

Bara att hoppas resten av spelet håller samma klass, och att början inte bara är ett dragplåster för att locka köpare.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Inaktiv

Låter helt superbt! Har läst vartenda ord och det låter inte så dåligt!


signatur

"Gamers, förenen eder! Tillsammans skall vi förgöra filmlicensspelen"!
- Mao The-Gamer

Medlem

*Längtar*


signatur

Freshly dared, the half won.

_78
Medlem

Har inte haft så stora förväntningar på COD4 men ju mer man ser utav spelet desto större blir suget efter det.
Klipp som detta får det att droppa tunga droppar på tangentbordet http://www.gametrailers.com/player/21505.html
Ser verkligen fram emot demot som om inte jag missförstått det hela dyker upp för den stora skaran på Fredag?
Ett köp känns näst intill givet.


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

frågan är inte om man ska köpa det eller inte, utan om man ska köpa det till X360 eller PC:)

Inaktiv

Blir till 360 for mig Multiplayerbetat var skit nice !

Inaktiv

Pc Collectors edition!

Demo kommer på torsdag med The Bog Resque!


signatur

PSN: japp :)

Avstängd

noees. Köpa till pc och spela med mus eller till ps3 och spela med snygg grafiK!?=!

Medlem

Jag kommer nog köpa det till 360, inte för min pc inte klarar av det för det gör den garanterat. Utan för att jag spelade betan på 360:n, och det här spelet är ett av dem där spelen som jag tycker passar bättre på konsoll/handkontroll. Och visst mus och tgb är kanske mer effektivt när man lirar MP, men tycker personligen att handkontroll och HDTV är ROLIGARE och mer UTMANANDE. För mig är underhållningen viktigare än hur många kills jag får...

Ps. Har sagt det tidigare, men då jag är en tjatig person så säger jag det en gång till. Det här är årets spel, och det spel jag mest ser fram emot!!! Bara en månad kvar.

Skrivet av Killbom:

noees. Köpa till pc och spela med mus eller till ps3 och spela med snygg grafiK!?=!

Köp det till 360, roligare och snyggare än ps3.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Blir o dra hem det till både pc o krysslådan...

Medlem

F*n va jag vill ha det här spelet... Allt jag hör om det verkar positivt. Blir att skaffa ett tangentbord och mus till min PS3:a.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Jag kommer nog köpa det till 360, inte för min pc inte klarar av det för det gör den garanterat. Utan för att jag spelade betan på 360:n, och det här spelet är ett av dem där spelen som jag tycker passar bättre på konsoll/handkontroll. Och visst mus och tgb är kanske mer effektivt när man lirar MP, men tycker personligen att handkontroll och HDTV är ROLIGARE och mer UTMANANDE. För mig är underhållningen viktigare än hur många kills jag får...

Ps. Har sagt det tidigare, men då jag är en tjatig person så säger jag det en gång till. Det här är årets spel, och det spel jag mest ser fram emot!!! Bara en månad kvar.

Skrivet av Killbom:

noees. Köpa till pc och spela med mus eller till ps3 och spela med snygg grafiK!?=!

Köp det till 360, roligare och snyggare än ps3.

Skaffa en bra dator ist :D. Både bättre kontroller (eftersom det är ett fps) och minst like snyggt, om inte snyggare.

Medlem

Ni är ju fan helt väck, säg ett spel som är snyggare till xbox eller Ps3! Dem är kanske inte fula till konsol men slår aldrig pc:n!
First Person Shooters kan man ju bara inte spela med handkontroll, kommer inte ens i närheten av mus o tangentbord.
Enda fördelen med era konsoler är att ni kan spela på era eventuella 42:or eller vad ni nu har. Bilspel däremot är helt värdelöst till Pc om man inte har handkontroll!


signatur

Friends help you move, best friends help you move bodies!

Medlem

För mig känns det som att jag vill verkligen att CoD4 skall vara hur kul som helst, och jag vet att jag kommer gilla det mer på pc med mus och tangentbord.

Dock har min dator ngt år på nacken och jag känner att köper jag datorer mer så blir det mac Så får nog bli på xboxen.. Men akta mig sen i multiplater alla ni l33t med handkontrollen

(iofs funkade betan ganska bra med handkontroll och medium sensitivity)


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Skaffa en bra dator ist :D. Både bättre kontroller (eftersom det är ett fps) och minst like snyggt, om inte snyggare.

Finns mus och tangentbort till PS3:an. Vet inte om det finns till 360...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

dock får man alltid en "glidande" känsla när man lirar med handkontroll, precisionen är som bortblåst för mig.

shotty snipers på halo 3 får jag så mkt däng i att man skulle kunna tro jag var 60 bast och inte mindre än hälften...

Medlem

Nu måste jag fråga er med PS3!
Går det att spela med mus och tangentbort i PS3an?

Medlem

ska köpa till xbox tror jag, för dyrt att upgradera datorn för att kunna lira

Medlem
Skrivet av Hellpower:

Nu måste jag fråga er med PS3!
Går det att spela med mus och tangentbort i PS3an?

har för mig jag läst nån gång att ps3 får m+t stöd när unreal tournament kommer.

Medlem

just den featuren gör ju att man blir sugen på att byta sin xbox mot en ps3 faktiskt.

Medlem
Skrivet av Silentzio:
Skrivet av Hellpower:

Nu måste jag fråga er med PS3!
Går det att spela med mus och tangentbort i PS3an?

har för mig jag läst nån gång att ps3 får m+t stöd när unreal tournament kommer.

"We're sorry to inform you but the PS3 will not have mouse/keyboard support. Oh, and just to prove that we can rip even more from our competitors we are going to release a new controller called PS3Mote."

Kan se det framför mig.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

saxat från Light's länk

"The company representative added that you will be able to play games such as Unreal Tournament 2007 with the keyboard and the mouse."

hur ljuv musik är inte det för ett par gammal pc-lirare.

"With a keyboard and a mouse, the Playstation 3 might be a real threat to the PC. µ"

jag håller med där faktiskt.. när detta sker kan man slänga sin stora tjocka stationära till fördel för en konsol att spela på, och en laptop att använda till det övriga.

Medlem

inget mus och tagent stöd för cod 4 på ps3?

någon som vet prestanda rekomendationerna på cod 4?

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

inget mus och tagent stöd för cod 4 på ps3?

någon som vet prestanda rekomendationerna på cod 4?

Hittade en sak som kanske kan ge en fingervisning i alla fall om systemkrav.
http://charlieoscardelta.com/board/viewtopic.php?t=56864


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

vad är systemkraven för spelet ?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

1
Skriv svar