World in Conflict premiärpatchat

Robot
Medlem
World in Conflict premiärpatchat

<3

Medlem

ÄNTLIGEN! YATTA!! (100% caps, kicked)


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Trevligt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

När får vi SDK'n!?

Medlem

Trevligt Helt klart bland de bästa MP spelen jag spelat, helt sjukt vad underbart roligt jag har med det. Jag är uppe i 22 timmar spelade och jag har inte tröttnat än


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Trevligt. Bra att de uppmärksammat USAs relativt kassa artilleri.

Medlem

Jo fyfan va gött det är! Ligger runt 138 000 points nu.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Wow 22timmar... Jag har spelat BF2 i flera hundra timmar totalt(så orkaupptaget 22timmar är inte en speciellt lång tid). Ja grymt bra spel, hoppas även bättre nu. Har inte testat patchen än, men om man ska tro changeloggen så verkar det vara en bra patch.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Är det verkligen så kul online? ^^ Är kanske något att inhandla.


signatur

Long time no see.

Medlem
Skrivet av Skurmedel:

Trevligt. Bra att de uppmärksammat USAs relativt kassa artilleri.

Jajamänsan, det har ju känts lite töntigt i jämförelse med de andras pjäser.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

USSR`s skulle imo vara starkare. tycker de andras är för starka

Sovjet Power suprime!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Sparable:
Skrivet av Shooblan:

Är det verkligen så kul online? ^^ Är kanske något att inhandla.

Det skulle jag definitiv rekommendera om du gillar strategi, speciellt strategi med lite mer drag i då.

snarare om du gillar action

Medlem
Inaktiv

Now you'll realize the true power of this game


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Nått e bajs med mitt sen patchen... Får connection lost på massa servrar... Vet inte om det är mitt intööörnet, men så var det inte igår...

Inaktiv

Varför i helvetet tvingas man använda crack om man inte gillar plastbitar?, som om det inte finns 1000 scen grupper som kan cracka bort cd/dvd tvång för alla lyllospirater, här sitter man och köper skiten sen måste man skräpdjupdyka rummet kanske helt i onödan om ett hårstrå repat skivan eller den har fått must på sig. jag byter bara skiva varannan jul!.

Medlem

Är det bara jag eller kör stridsvagnar genom varandra nu ?

Medlem
Skrivet av Orbek:

Varför i helvetet tvingas man använda crack om man inte gillar plastbitar?, som om det inte finns 1000 scen grupper som kan cracka bort cd/dvd tvång för alla lyllospirater, här sitter man och köper skiten sen måste man skräpdjupdyka rummet kanske helt i onödan om ett hårstrå repat skivan eller den har fått must på sig. jag byter bara skiva varannan jul!.

Du behöver ju inte skivan i om du bara ska spela online. Det är ju löjligt att spela igenom singleplayer

Medlem
Skrivet av apocalypse101:
Skrivet av Orbek:

Varför i helvetet tvingas man använda crack om man inte gillar plastbitar?, som om det inte finns 1000 scen grupper som kan cracka bort cd/dvd tvång för alla lyllospirater, här sitter man och köper skiten sen måste man skräpdjupdyka rummet kanske helt i onödan om ett hårstrå repat skivan eller den har fått must på sig. jag byter bara skiva varannan jul!.

Du behöver ju inte skivan i om du bara ska spela online. Det är ju löjligt att spela igenom singleplayer

Löjligt att spela igenom Single player?!
Single player är ju helt underbar, helt klart bästa RTS singleplayer spelet sen Starcraft!

Medlem

jag kan inte patcha upp mitt wic pga att vista inte hittar wic

1
Skriv svar