Hårdvaruvisning, Microsoft

Robot
Hårdvaruvisning, Microsoft

Microsofts hårdvarusatsning fyller 25 år i år och det firas genom att skicka ut ett gäng glada PR-människor från kontoret i Redmond på en resa genom världen för att presentera kommande produkter. FZ var på plats när de hälsade på i Stockholm vilket resulterade i ett par nya tillskott på önskelistan.


Medlem
25 års hårdvara med Microsoft

"De får ständigt kritik för höga priser, undermånliga produkter och skurkaktigt beteende i största allmänhet."
QFT

Inaktiv

En del produkter är för jävligt fula, men andra är faktiskt ganska bra. Använder en mus och ett tangentbord av de, gillar båda..

Eller kanske inte musen, men den ska ja byta ut snart mot en annan MS mus som jag har fastnat för.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Explorer 3.0 bästa musen som någonsin gjorts, sedan får ni säga vad ni vill

Medlem

Sitter också med tangentbord från Microsoft (Microsoft natural ergonomic keyboard 4000) och är riktigt nöjd med det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Divion:

Explorer 3.0 bästa musen som någonsin gjorts, sedan får ni säga vad ni vill

Jag måste nog hålla med om det, har aldrig testat någon som varit lika skön

Medlem
Skrivet av Divion:

Explorer 3.0 bästa musen som någonsin gjorts, sedan får ni säga vad ni vill

Stämmer bra

Medlem

Mja bästa musen är väl lite att ta i, musen som M$ stal...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Redaktör
Skrivet av SuperTank:

Sitter också med tangentbord från Microsoft (Microsoft natural ergonomic keyboard 4000) och är riktigt nöjd med det.

Mm, underbar bräda. Har en sån på jobbet, ska köpa en till hemmet också. Den lätt udda formen gör att det tar nån dag att lära sig hitta knapparna, men därefter är det kalaspannkaka.


signatur
Medlem
Skrivet av Divion:

Explorer 3.0 bästa musen som någonsin gjorts, sedan får ni säga vad ni vill

Min gick sönder efter bara några månader, efter det köpte jag en Razer mus och har sen dess aldrig ägt nåt annat.
Logitech G15 + Copperhead är bästa kombination jag haft iaf, så får du/ni säga vad ni vill!

Inaktiv

Har tangentbordet från MS, RT2300 och den är riktigt skön att skriva med..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av FZ:

...skapelsen ska jag försöka hålla mig kort relativt kort och går...

Låter konstigt, var du trött?

Sedan så undrar jag om musens storlek.
Har du väldigt små händer?
Hur förhåller sig musen i storlek till en G5:a?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Redaktör

Låter inte ett dugg konstigt. Du får sluta nattsudda. (Missade det i korrningen, tack för påpekandet.)

Recension av musen kommer i veckan, du får stå ut tills dess.


signatur
Inaktiv

Är tvungen att köpa Windows men dem får inte ett öre mer än så från mig.

MFC
Medlem
Skrivet av Sparable:

Logitech G15 + Logitech MX1000 > Microsoft

Word!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Logitech G11 + Razor


signatur

sleeplezz

Medlem

Det är MS MJUKVARA som heter windows som uppfyller allt det som står i artikeln (kass, dyr och skurkaktig). Hårdvaran är utsatt för sund konkurrens, är inte dyrare än konkurrenterna och inte sämre än konkurrenterna.

KoP
Medlem

OMG! Folk hyllar MS! *svimmar*

Medlem

Microsoft är ett av dom smartaste och bästa företagen som finns.
Dom har klarat sig genom sjukt mycket, småbarn som hatar dom av oförklarliga skäl, linuxälskare som inte fattar något samt Domstolar hit och dit.
Jag gillar MS och kommer nog alltid göra det.
Dom har grymt bra hårdvara. Hoppas bara dom kan lyssna mera på den bredare publiken i framtiden när det gäller HV.

Inaktiv

Tycker alltid MS har gjort bra hårdvara, inklusive min 360, men att deras möss och tangentbord inte riktigt passar mig. Där föredrar jag Logitech.

Medlem

Jag håller mig till Razer och min Deathadder som är det bästa jag haft


signatur

Freshly dared, the half won.

1
Skriv svar