Bilder från Digital Home-mässan

Robot
Bilder från Digital Home-mässan
Medlem
Bilder från Digital Home-mässan

Kass mässa var det.


signatur
Medlem

Krysslådemontrarna såg ju något tråkigare ut än Paystations...

Medlem

Ser ut som ett dagis för småbarn bara lol

Medlem

Verkligen en besvikelse, det var mer elektronik (och nästan lika många platta skärmar) i hem och villa-mässan som gick samtidigt...

Medlem

Inget att gå på alltså?
Jag och en kompis funderade på att dra dit imorgon...

KoP
Medlem
Skrivet av kabex:

Krysslådemontrarna såg ju något tråkigare ut än Paystations...

O rly?

Medlem

Kan de inte sätta ihop en RIKTIG digital homemässa?
En mässa där de visar upp det senaste och den bästa ur hur man kan göra hemmet totalt systemintegrerat på en ganska hög nivå, numera verkar ett digital hem handla om en platt-tv och en spelkonsol, grundtanken är typ "du kan ju titta på film/foton med spelkonsolen OXÅ, fett avancerat ju!1"

Nej jag vill ha en mässa där de visar ett hem med prgrammerbara styrenheter som styr ALLT, belysning, mediahantering, uppspelning, bildvisning, allt!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ingen som reagerade på att 360 gitarrerna till GH3 var trådlösa? Dom skulle ju inte vara det enligt alla nyheter eller har jag missat nått? In Flames rockade iallfall

Medlem
Skrivet av Givemeabreak:

Ingen som reagerade på att 360 gitarrerna till GH3 var trådlösa? Dom skulle ju inte vara det enligt alla nyheter eller har jag missat nått? In Flames rockade iallfall

Gitarrerna har alltid marknadsförts som trådlösa, däremot uppstod en massa rykten om att MS inte tillåter 3:e parts tillverkare att tillverka trådlösa kontrollers.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Nej jag vill ha en mässa där de visar ett hem med prgrammerbara styrenheter som styr ALLT, belysning, mediahantering, uppspelning, bildvisning, allt!

Du menar typ som Wii:t? ^_^ Kan styra belysning, värme etc. Ingen höjdare på HD-material dock

Skägg.
10 Chambers

Var samma sak förra året, man väntar sig kylskåp med talkretsar och C3PO:s. Det analoga hemmet verkar vara framtiden...


signatur
Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av simulacra:

Nej jag vill ha en mässa där de visar ett hem med prgrammerbara styrenheter som styr ALLT, belysning, mediahantering, uppspelning, bildvisning, allt!

Du menar typ som Wii:t? ^_^ Kan styra belysning, värme etc. Ingen höjdare på HD-material dock

Nej, jag menar FLEXIBLA grejer, inget kommersiellt bjafs, jag snackar crestron eller dyrare här...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Har jobbat på Stockholmsmässan i 2 år och måste säga att Digital Home i år var riktigt fattig. Jättetråkigt att se o vara med om, brukar alltid vara ganska intressant annars men i år tappade de avsevärt. Lite bling bling fanns det ändå att se på

1
Skriv svar