PC-demo för Call of Duty 4 släpps 11 oktober

Robot
Medlem
PC-demo för Call of Duty 4 släpps 11 oktober

Sweet!

Medlem
Medlem

trevligt, ska bli intressant att se om detta överhypade spel är nått att ha

Medlem
Medlem

Äntligen


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv
Medlem

Då blir det upp till bevis 11 oktober då. Precis som en av mina polare sa så finns det en känsla av att det kan bli ett nytt BF 2142 med alla unlocks/abilities och det skulle kännas som ett knivhugg i ryggen :/


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Sweet! Det verkar ju iaf finnas med SP-möjligheter i spelet, så då är jag nöjd:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

fan va sköj det vore att lira ett sådant här spel på pc igen faktiskt...

funkar det bara på min burk lockar det ju att köpa det på pc istället för xboxen. inget slår ju mus och tangentbord i fps spel.

Inaktiv

Spelade ju Betan på 360, och jag måste säga att jag blev mäkta imponerad.. Var inte ett dugg impad av filmerna och det vi sett hittils.. Men när jag väl själv styrde, ojojoj alltså! Är heller inget jättefan av dom gamla spelen (Bra spel, inte super dock) heller så.. Men CoD4 imponerade STORT på mig! GRYM känsla i kontrollen, TUNGA vapen, BRA grafik och ett sjuhelvetes multiplayer!

Medlem

HL2 Episode 2 och en COD 4 demo perfekt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Håller med xeroxs. Multiplayer var intensivt och väldigt underhållande.

Medlem
Skrivet av xeroxs:

Spelade ju Betan på 360, och jag måste säga att jag blev mäkta imponerad.. Var inte ett dugg impad av filmerna och det vi sett hittils.. Men när jag väl själv styrde, ojojoj alltså! Är heller inget jättefan av dom gamla spelen (Bra spel, inte super dock) heller så.. Men CoD4 imponerade STORT på mig! GRYM känsla i kontrollen, TUNGA vapen, BRA grafik och ett sjuhelvetes multiplayer!

Word, lirade också 360betan det jag kan säga som inte redan är sagt är att det var ett jävligt bra tag sedan jag blev så road i ett mp spel, skall lätt köpa spelet:)

Medlem

Super najs!! Älskade 360 betan, roligaste grymmaste spelet på länge!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av xeroxs:

Spelade ju Betan på 360, och jag måste säga att jag blev mäkta imponerad.. Var inte ett dugg impad av filmerna och det vi sett hittils.. Men när jag väl själv styrde, ojojoj alltså! Är heller inget jättefan av dom gamla spelen (Bra spel, inte super dock) heller så.. Men CoD4 imponerade STORT på mig! GRYM känsla i kontrollen, TUNGA vapen, BRA grafik och ett sjuhelvetes multiplayer!

QFT. Undra om det är lika kul på PC som på xbox 360.

Inaktiv

helt sweet...
läste för några timmar sen på charlieoscardelta...
402 har konfirmerat detta, det är bara SP på Bog Resque tror jag...


signatur

PSN: japp :)

Inaktiv

Helt såld på 2an så de kommer bli kul att lära sig en mer "modern" spelstil. Tråkigt nog mistänker jag en massa "spray"vapen

Medlem

11 Oktober, dagen efter The Orange Box då, ujuj, här har man att göra!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

På fredag, perfekt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

På fredag, perfekt!

Ja eller på torsdag.

Medlem

Undra om det är lika skoj på PC som på 360.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Tyckte inte heller att det verkade vara något på bilder och filmer, men när jag testade betan på 360'n så var det grymt skoj!
Så simplet men ändå kul!

Inaktiv

Spelet var roligt på Xbox 360 och ifall det innehåller split screen så blir det nog ett köp till x360:an. Jag är bara orolig att det ska bli som alla cods blir för mig efter ett tag.. enformigt

Medlem

Någon som sett några systemkrav för spelet?

Vette fan om jag har dator nog att klara av detta spel

Medlem

Super shysst.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Finns det några systemkrav för detta?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

ptr
Medlem
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av WaltX:

På fredag, perfekt!

Ja eller på torsdag.

eller på fredag för de som inte bli medlem på yahoo struntet.

Medlem

Cooooolt. det är ju på min födelsedag !=)


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Yahoos servrar kommer att dö. Jag tankar den från FZ senare.

12
Skriv svar