PC-demo för Call of Duty 4 släpps 11 oktober

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av WaltX:

På fredag, perfekt!

Ja eller på torsdag.

eller på fredag för de som inte bli medlem på yahoo struntet.

FZ lär väll få upp den på torsdag

Medlem

Tankar den på torrent på torsdag.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

kl 00.01 så räknar jag med att demon finns tillgänglig på FZ.

Medlem

Fan vad gött, jag kommer sitta bänkad


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av HunterPig:

Då blir det upp till bevis 11 oktober då. Precis som en av mina polare sa så finns det en känsla av att det kan bli ett nytt BF 2142 med alla unlocks/abilities och det skulle kännas som ett knivhugg i ryggen :/

Aa eller inte?
Lägg ner jämnförelserna med BF serien.
Cod är Infantry shooter ingen jevla global
battlefield shooter med stora slagfält och massiv
fokus på stora miljöer.

Avstängd

äh. ge oss ett demo till ps3 när ni ändå håller på!

Inaktiv

yes!!

perfekt att det kommer på fredag

Inaktiv

Ett ord: Lovely!

Medlem

oväntat att det blev ett sp-demo. hade nog kunnat locka bra mycket fler köpare med ett mp-demo


signatur

dohfOs
GALENSKAP // Junk 52 Theatre // relaxed muppets

Medlem
Skrivet av dohfOs:

oväntat att det blev ett sp-demo. hade nog kunnat locka bra mycket fler köpare med ett mp-demo

Tror det är tvärtom, ett mp-demo som kanske inte faller testaren i smaken kan skrämma iväg många köpare.

Om sp-demot blir lite halvkasst kan det ändå bli många som köper det pga att de förväntar sig att mp-delen rockar! Är ju den som är CoD-seriens signum!

Men hur som helst är det kanon att jag är ledig fre-lör-sön-mån nu till veckan! Blir nog att nöta igenom demot ett antal gånger då...!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Single player eller multiplayer???

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Single player eller multiplayer???

Läser du öht i tråden innan du gör inlägg?

Skrivet av dohfOs:

oväntat att det blev ett sp-demo. hade nog kunnat locka bra mycket fler köpare med ett mp-demo


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av mullet:
Skrivet av LeeWander:

Single player eller multiplayer???

Läser du öht i tråden innan du gör inlägg?

Skrivet av dohfOs:

oväntat att det blev ett sp-demo. hade nog kunnat locka bra mycket fler köpare med ett mp-demo

Och hur fick han reda på det?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av HunterPig:

Då blir det upp till bevis 11 oktober då. Precis som en av mina polare sa så finns det en känsla av att det kan bli ett nytt BF 2142 med alla unlocks/abilities och det skulle kännas som ett knivhugg i ryggen :/

Jag har spelat betan på 360 iaf. Du kanske ska lyssna på folk som spelat det istället. Ser fan inte alls hur det är något som bf2142...


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Och hur fick han reda på det?

Han kollade nog på filmen "Pc-Demo preview", såg singleplayer spelande... och antog att det skulle bli singleplayer

Men man vet aldrig... det var väl material man sett innan kanske..


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv

det är officiellt att det är ett sp demo

Medlem

Jag är officiell!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av melachi:

Jag har spelat betan på 360 iaf. Du kanske ska lyssna på folk som spelat det istället. Ser fan inte alls hur det är något som bf2142...

Va bra då, då kanske du kan förklara hur unlocks systemet fungerar? och hur balanserat det är med att man kan dra fram pisolen och skjuta ner fienden som just dödade en?

Ursäkta för en dålig jämförelse med Bf 2142 men det är ju ett typexempel på ett spel med massor med unlocks som känns överflödiga.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

12e oktober så är det upp till bevis inte 11e om du int har ett yahoo games konto vill säga förståss

lär väll dyka upp på torrent sajter 11e ändå så

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

12e oktober så är det upp till bevis inte 11e om du int har ett yahoo games konto vill säga förståss

lär väll dyka upp på torrent sajter 11e ändå så

Jo det är förvisso sant men som du säger så kommer det dyka upp på torrentsajter på torsdan så det blir den 11e


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

Imorn smäller det

Medlem

några timmar kvar nu

Inaktiv

KL 18:00 släpps det på yahoogames. Öppet för alla som är medlemmar.

Inaktiv

vafan när ja tankar filen så när ja får hem den och försöker starta den ståre att det inte är ett giltigt win32 program :S

Medlem

flummbjörnen: Kolla hur stor filen du fått ner är. Här förlorar man kontakten med servern hela tiden och FF tror att filen är nerladdad. Lyckats få ner 16mb som mest. Så kolla att filen verkligen är runt 1 gb och inte kanske 8mb.

12
Skriv svar