Ny Enemy Territory: Quake Wars-film

Robot
Medlem
Ny Enemy Territory: Quake Wars-film

Synd bara att det inte finns någon i hela världen som verkligen spelar så som det är tänkt....

Medlem

näe.. teamplay på public finns knappt.. det lilla teamplay som finns existerar oftast för att spelarn tjänar på det, inte för att han vill hjälpa sina polare.

tacka vettja sony's Infantry.. lira medic där, få inte en enda poäng (såvitt jag vet), utan man gör det för att laget ska vinna.. riktigt härligt spel

Medlem

Lugn bara, spelet är fortfarande nytt...folk har inte lärt sig och spela än


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Synd att spelet blev kass, det hade potential..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Synd att spelet blev kass, det hade potential..

Snarare tvärtom, spelet är riktigt bra å roligt.

URK
Medlem

tycker de ska göra som i AA man får gå skolan först innan man får panga. vi var fem spelare som tog allt. en som la en sköld så jag som medic kunde göra spawn punkter av döda fiender. som fattade att man måste aktivera spawn punkterna själv. och en skickade fram den lilla flygande saken och dödade fiender med. sedan hade en den antifordons geväret och bara blöjde i gångerna de andra rensade upp resten. så tog vi meter efter meter.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Trodde det skulle vara lite handfasta teamplaytips.

I alla fall så gillar jag spelet. Lite jobbigt nu från början då ingen kan alla nya mappar (inte jag heller) men tror det blir bättre med tiden.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem
Skrivet av cribba:

Synd att spelet blev kass, det hade potential..

Håller med, nått av det mest värdelösa jag spelat, och detta skulle vara en Bf-killer, yea right...


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Riktigt fint spel. Hög hastighet, smarta kartor och man blir inte beroende av fordon. Spelet tvingar folk att vara lagorienterade och flexibla. Precis sådana saker som skrämmer bort snorungarna... fine by me.

Medlem
Skrivet av Lyrisius:

Riktigt fint spel. Hög hastighet, smarta kartor och man blir inte beroende av fordon. Spelet tvingar folk att vara lagorienterade och flexibla. Precis sådana saker som skrämmer bort snorungarna... fine by me.

Word! Mitt favvospel för tillfället.

1
Skriv svar