Film: Assassin's Creeds tredje utvecklardagbok

Robot
Inaktiv
Film: Assassin's Creeds tredje utvecklardagbok

Längtar som fan efter detta spel. Allt man ser av detta spel är ju helt perfekt. Väldigt genomtänkt, snyggt och många små detaljer som jag tror kommer göra detta spel unikt.

Ett givet köp till min ps3a!

Medlem

längtar som fan jag med, synd att man ska behöva vänta 300 år på pcversionen.. hoppas att de lägger den tiden på att fixa så det inte blir nån vanlig rutten portning som det brukar bli

Inaktiv

Var är jade?!

Medlem

JADE I LOVE YOU!

Medlem

"You are Altair; master assassin of the Third Crusade", bara den meningen räcker ju för att fånga ens intresse;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Flakmonkey

Som det står på en av bildtexterna i senaste numret av Superplay där de hälsar på hos ubisoft montreal:

Citat:

Jade Raymond är faktiskt producent på världens kanske mest hypade helt nya speltite. Hon har inte tid att läsa dina slemminga foruminlägg.

Har börjat ser fram emot assassins creed riktigt hårt nu... hoppas bara att storyn är bra, jag har upptäckt att jag sällan orkar ta mig igenom "öppna" spel där det inte finns en handling som är intressant.

Medlem

förbokade så fort jag såg reklamen om en limited edition av spelet.
utifrån vad jag sett ifrån spelet så kan detta bli det bästa spelet på ca 15 år (tänker på "a Link to the Past"). fast jag hoppas att jag inte kommer att bli för besviken när det kommer


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Ser ut att bli grymt kul, det här, Mass Effect och Halo 3 så har jag allt jag behöver för både Singleplayer och Multiplayer. ^^

Inaktiv

Älskar tredje korståget (third crusade) för då hände massa saker, skulle vara helt okej att vandra runt i andra korstågets städer också. Vänta, gick han i Jerusalem på slutet... eller?

För om det var det så har de gjort ett fel, för Jerusalem var under Islamisk kontroll, men jag såg soldater med korset (jesus kors på kläderna)..

Påminner mig om GTA, vara helt fri. Älskar sånna spel


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Ända sedan jag lirade Theif 3 så har jag hoppats på ett lönnmördarspel i medeltida miljöer. Så äntligen!!!!!!!!!!!!!

Medlem

de får ta och jobba på manusen till de har dev diarysen.. känns som de pratar i cirklar hela tiden.

Inaktiv

Jag kommer också älska det spel free running och alla gryma attacker man kan göra ser så jäkla gryma ut att göra.
Värkar ha bra story och hoppas det e fins olika slut till det också. Och att men får spela som man vill.Om
men e den där smygande personen elr om men e den där som bara går rakt på och dödar alla. Har redan bestält det och längtar som fan till jag har det

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

För om det var det så har de gjort ett fel, för Jerusalem var under Islamisk kontroll, men jag såg soldater med korset (jesus kors på kläderna)..

Nja, den enda staden som aldrig intogs av korsfarare var Damaskus, sen vet jag inte riktigt när spelet utspelar sig, men ja vågar tippa på att Ubisoft har gjort sin hemläxa.

1
Skriv svar