PC-versionen av Gears of War filmad

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av MacCoy:

vaddå spelar med joypad.....det spelades med tangentbord för det va tangentbordsknappar som den ville att man skulle trycka på....

Har du färgkodade knappar på ditt T-bord? Vill jag se!

Men du, det var ingen dum idée. Ska färga några av knapparna på ett gammalt tangentbord imorgon. O.o


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

hmm..
Tror att det kommer att bli en flopp...

Medlem

Finns inte många fps spel till consoll som slår Gear of war enligt mig. Ser fram imot det till PC iaf.

Medlem

Kan inte se ett skit -.-

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Finns inte många fps spel till consoll som slår Gear of war enligt mig. Ser fram imot det till PC iaf.

Gow är inte ett fps.... Det är TPS...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Som sagt, de har visat tidigare att man kan välja att spela med tb + mus eller handkontroll.

Btw så är 360-handkontrollen den bästa som finns på marknaded för tillfället imo. Riktigt välgjord.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Gears of War e ju inte speciellt roligt faktiskt, var väl kul när det kom kan ja tänka mig, gick på bluffen att köpa det på Elgiganten för någon månad sen, körde igenom de på nån da å sen har de stått å samlat damm, sålde de till slut å fick som tur var igen nästan alla pengar...kändes verkligen urgammalt...o ja brukar inte ha nåt emot FPS eller TPS som detta nu e. Men jämfört med t.ex. GRAW 2 eller Rainbow Six Vegas i grafik, usch...

Inaktiv

blir nog lika minst lika bra som xbox 360 versionen..... om inte bättre:P

Medlem

De luktar mjölkning...

12
Skriv svar