IO Interactive jobbar redan på Kane & Lynch 2

Robot
Medlem
IO Interactive jobbar redan på Kane & Lynch 2
Skrivet av IO Interactive:

which just goes to show the belief we have in it as a long-term franchise

Jag har lite svårt att förstå hysterin i att börja med en uppföljare innan tidigare ens är släppt. Självfallet så vida det inte är tänkt som serie av slag, men jag lider av förutfattade meningen att detta är enskild titel. Det jag vill säga är att jag ser en sådan här kommentar när inget annat är klargjort, att det insett för mycket brister och vill få ut en uppföljare som ska göra samma sak rätt, hur det sedan än går.

edit. Ja, så är det väl också klart att man kan inte gå ut officiellt, vanligtvis, och säga att det man gjort hittills är skräp, men ibland tröttnar man lite på skitsnack och hoppas att man ska göra något vettigt istället. Kostar ju att göra en uppföljare lika väl som att kanske skjuta upp tidigare och polera istället. Jaja.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

ptr
Medlem

vi får helt enkelt se hur bra kane & lynch är och storyn måste ju vara hyffsad eftersom de redan vet vad som ska hända i tvåan? jag har dock ingen aning om storyn förutom om att man rymmer från fängelset och pepprar ner snutar?

Medlem

Det man sett av spelet ser coolt ut men inte mycket mer. Känns som de försöker göra ett coolt spel med dåligt gameplay iaf om man koller på de videos som finns. Kan ju bara hoppas att de bättrat till lite av de sakerna när spelet släpps.

Inaktiv

åhh, inte igen. hypehypehypehype


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Tror nog att dom hypar upp folket lite väl mycket? Sej själva också för den delen. Tänk om det inte blir den hiten dom hoppas att få in nu då, vad ska dom säga då?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

danskar är ju för fan inte kloka


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Den här hype:n är ju inget mot vad Crysis eller Halo 3 åtnjuter.

1
Skriv svar