Trailer: Beowulf

Robot
Medlem
Trailer: Beowulf

Tror inte direkt många väljer att köpa det här över Crysis eller UT3, men det är jag det..

Kan säkert bli småkul men tror inte det blir nåt spel man pratar om ens månader efter att det släppts.

Inaktiv

Fysiken såg fin ut iafall

Medlem

Jag ska köpa spelet. I spelet så ska jag hitta högsta bergstoppen och göra frittfall med B-vargen så han tokdör. Där tog sagan slut och inge mera. Och inge B-vargen 2...3 eller fyra!
Det är där det tar slut... finito! Tack och adjö.

Legenden är fullkomligt motbjudande!

Däremot så kommer ju utvecklaren få mina pengar. Jag ska e-maila dom att de ska göra något nyttigt med mina pengar, och inte sattsa på en urusel idé som denna.

Och må gud kasta en asteroid på dom ifall de utvecklar titeln;

Beowulfs resurrection

Ps. Sen ska jag stoppa ner spelet i en mixer. Sedan tar jag resterna och blandar med något som har en bra frätningsförmåga. Ds.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Vad snackar du om Totte?

Medlem

Om Beowulf dör... så kan han ju inte utföra de dåd som han ska!

Sen för att försegla ödet, så raderar jag chansen att spela om!
Han är död...föralltid!

Woho! .....Fast sen har vi ju problemet.. att det finns andra som spelar. Måste fila lite mer på planen... jag visste att jag hade glömt något!

MaXMC ... Jag vandrar på en mycket tunn linje mellan galenskap och...Genialitet. Ibland så halkar man till lite (ofta). Men jag hoppas att du har överseende! *kram*


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Hehe, hemma från krogen?

Personligen diggar jag Beowulf-storyn men har svårt att se mig välja detta framför Crysis eller UT precis som Heya sa... Vem vet, kanske blir ett köp när det finns begaganat...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Vem vet... du kanske kan spela alla tre? Speltiden på dagens spel verkar ju ligga på ett par ynka timmar

1
Skriv svar