Inget Assassin's Creed-demo

Robot
Medlem
Inget Assassin's Creed-demo

det var ju tråkigt.

Inaktiv

Nej, ja håller med henne. Tror nog att ett demo skulle förstöra för mycket av spelupplevelsen, då skulle man ju veta lite grann vart man skulle gå.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Tråkigt utan demo, men blir fortfarande ett solklart köp. Hoppas verkligen inte det blir uppskjutet som ryktet säger...

Kul med riktigt mycket kvalitéts tid i spelet också

Medlem

Vill ha pc-demo iaf... Skaffar aldrig ett spel utan att testa, eftersom jag verkligen köper mina spel...

Medlem
Medlem

Varför gör de inte nya banor i demo versionerna som t ex den fina Half-Life 1 demo'n uplink? Synd utan demo. Men men, de gör som de vill, hoppas att det blir ett bra spel ändå.

Medlem

18 timmar om man springer igenom det? Jag tror det när jag ser det.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

tror dom kommer förlora på detta eller så vinner dom på nåt konstigt viss!:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Och Pcversionen? när får vi spela det?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Äh. Detta spel är ett givet köp Assassins ftw!
Själv kommer jag inte att springa igenom spelet utan jag ska njuta av det, hehe. The Stealth-Meister

Inaktiv

Ett sånt här spel kan ta år innan jag klarar ut .. Typ GTA-stuk ^^

Man fifflar med diverse saker innan man väl tar sig an uppdrag

Medlem

marabou word! stealth.. mmm

Inaktiv

hoppades på 25-30 timmar rakt igenom =/, aja hoppas det blir nåt sånt med allt extra grejs iaf.

Medlem
Inaktiv

Nedrans, ville ha ett demo.

Medlem

blä för ubisoft ;|


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Förlora? Ser det bara som bra att inte lägger ner onödig tid på att utveckla ett demo som ändå inte gör spelet till rättvisa.

Medlem
Skrivet av skribb:

18 timmar om man springer igenom det? Jag tror det när jag ser det.

Det stämmer nog. Hade man hoppat igenom spelet däremot så skulle det ta bra mycket mindre tid. Här snackar vi alltså om att springa runt det man annars skulle hoppa...Tänk på alla trappor och omvägar!

Inaktiv
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av skribb:

18 timmar om man springer igenom det? Jag tror det när jag ser det.

Det stämmer nog. Hade man hoppat igenom spelet däremot så skulle det ta bra mycket mindre tid. Här snackar vi alltså om att springa runt det man annars skulle hoppa...Tänk på alla trappor och omvägar!

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av skribb:

18 timmar om man springer igenom det? Jag tror det när jag ser det.

Det stämmer nog. Hade man hoppat igenom spelet däremot så skulle det ta bra mycket mindre tid. Här snackar vi alltså om att springa runt det man annars skulle hoppa...Tänk på alla trappor och omvägar!

Nej, så sa hon inte om du lyssnar på intervjun. Hon säger att det tar 18 timmar för en "straight walktrough". Dvs man utforskar inget och gör så lite som möjligt, men tillräckligt för att ta sig vidare. Utforskar man så kan man säkert lägga på 5 timmar eller nått.


signatur
Flakmonkey

Sen brukar ju utvecklarna överdriva det där en aning... så får nog ta bort några timmar därifrån ändå... men så länge det är över 10 så är det all good

Medlem

Det är ju inte direkt så att demos för "frihetsspel" växer på träd precis, dom enda jag kan komma på nu är Saints Row, Crackdown och Just Cause. Finns säkert nån till men det är ju som sagt inte vanligt med demos för såna spel.

Inaktiv

fan också att inget demo kommer:\

men det är ganska svårt att göra demo till såna här typer av spel

Medlem

Ja men hur ska man veta på pcn om man är osäker då ? inte kul att köpa ett spel idag till fullpris och sen få reda på att det hackar bajs eller nåt, nästan varannat spel håller inte vad systemkraven säger idag.

Inaktiv

behövs inget demo till detta spelet


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Ska vi tolka det där som att spelmekaniken inte är bra nog för att själv göra spelet köpvärt? ;P

Medlem

var ingen intressant info i den intervjun tycker jag.
men en snygg tjej som pratar spel gör ju att iaf jag sitter som klistrad

men jag tycker det är konstigt att de inte lyckas göra ett demo, kunde de inte bara använt det som fanns på E3?


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Liksom sagts, och även hon, så känns det ganska logiskt. Städerna verkar rätt så stora och att begränsa till en stadsdel skulle bara lyfta fler ögonbryn än väcka smilgropar. Sedan kan man argumentera för att ett demo, av någon sort, skulle sälja spelet bättre och kanske övertyga tvivelaktigheter... eller motsatta. Jag går i blindo och tror det blir fina fisken iaf, och jag vill så förbli så länge.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Ska vi tolka det där som att spelmekaniken inte är bra nog för att själv göra spelet köpvärt? ;P

Man kan nog tolka det som att friheten är en stor del av spelmekaniken (precis som i spel som GTA, Morrowind mfl), därav inget demo...


signatur
12
Skriv svar