Inget Assassin's Creed-demo

Medlem

Haha 18 timmar tror jag på när jag själv gör det. Skulle inte bli förvånad om man klockar 10-12 och ändå kollat runt lite extra. Dock förstår jag inte varför de inte kunde ha någon tidsbegränsad demo, typ 20 minuter eller något, det borde väl fungera?

Medlem

tacka vet jag oblivion, där hade jag 100h!!!

det är valuta för pengarna.

Medlem

Well, demon brukar inte tilltala mig speciellt mycket, tar en 20 min att köra igenom och man får typ spela igenom det man sett i filmer femtioelvatusen gånger, imo inte jätte viktigt.
Ser hellre ett färdigt spel och kör det för första gången, tycker inte om att veta allt och hur man gör allt när det gäller riktigt bra spel, roligare att utforska och komma på saker under spelets gång. ^^

Medlem

Synd, men vi får hoppas att det är mindre buggar i hela spelet istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

40h speltid (om man vill göra alla sidequests och liknande) tyckte jag mig höra när jag lyssnade på intervjun i bakgrunden.

Medlem
Skrivet av DeluxXxe:

40h speltid (om man vill göra alla sidequests och liknande) tyckte jag mig höra när jag lyssnade på intervjun i bakgrunden.

...och som vi alla vet vid det här laget (dvs att utvecklare _alltid_ ljuger) så kan man mao dra av hälften och få en mer sanningsenlig speltid och man slipper även bli besviken


signatur
Inaktiv
Skrivet av Larzzn:

Vill ha pc-demo iaf... Skaffar aldrig ett spel utan att testa, eftersom jag verkligen köper mina spel...

Köp spelet på Game t ex då. 10 dagars öppet köp. Är det inte bra, lämna tillbaka det. Är det bra, lämna tillbaka det och köp det någon annanstans för Game är ganska dyra.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av MKultra:
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av skribb:

18 timmar om man springer igenom det? Jag tror det när jag ser det.

Det stämmer nog. Hade man hoppat igenom spelet däremot så skulle det ta bra mycket mindre tid. Här snackar vi alltså om att springa runt det man annars skulle hoppa...Tänk på alla trappor och omvägar!

Nej, så sa hon inte om du lyssnar på intervjun. Hon säger att det tar 18 timmar för en "straight walktrough". Dvs man utforskar inget och gör så lite som möjligt, men tillräckligt för att ta sig vidare. Utforskar man så kan man säkert lägga på 5 timmar eller nått.

Ojojoj.... Är det bara 5 timmars tillägg om man utforskar? Jag måste vara en sengångare eller något sådant. När jag spelar sådana här spel kan jag komma upp emot 10 timmar av endast utforskande, här kan man ju till och med klättra på ALLT. Det här beror ju iofs på hur mycket detaljer och annat det finns. Är också lite kul med spel som har gömda "påskägg" här och var.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Rätt val av Ubisoft. Jag vill inte få någonting avslöjat i spelet förräns jag sitter där själv och spelar.

12
Skriv svar