Demotest - World at War och GH: Metallica

Skägg.
10 Chambers
Demotest - World at War och GH: Metallica

Med sambon och Lill-C ute på egna äventyr fick jag ett par timmar för mig själv igår. Eftersom min kropp har börjat vänka sig vid sömnmobbningen och vägrade somna om sparkade jag igång Xboxen för första gången på två månader. Det första jag gjorde var att tanka hem demos av #Call of Duty: World at War och #Guitar Hero: Metallica. Trevliga bekantskaper båda två fast inget som får mig att springa till närmaste spelmånglare.

Att visa upp ett nytt andra världskrigsspel med en bana där du återigen ska tysta fyra stycken AA-kanoner kändes väldigt fantasilöst. Visst, många uppdrag under kriget gick säkert ut på precis det men när jag bestämde mig för att klara hela demot med bara eldkastaren förstår du vilken nivån på spelinlevelse jag uppnådde.

Att lira Metallicas låtar med plastgura har alltid varit coolt men när jag plånkade mig fram kunde jag inte direkt motivera varför jag skulle vilja ha ett helt spel med deras, och några gästers, material. En del av charmen med Guitar Hero-spelen tycker jag är att lära sig uppskatta nya grupper. För den inbite Metallica-älskaren är det dock säkert julafton redan i maj.

#blogg


signatur
Medlem
Demotest - World at War och GH: Metallica

Shit vilken lång Julafton jag får ha då, har ju haft GH:M i ett par veckor redan.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Cod:WaW är sjukt kul online. Har inte spelat klart SP men har nog spelat 30-40 timmar online.

1
Skriv svar