Episode Two förladdningsbart

Inaktiv
Episode Two förladdningsbart

Najs. Någon som vet om man kan köpa spelen separat än?


signatur

Asus P5B | C2D E6600 | Crucial DDR2 4GiB | Gainward 8800GTS 640MB | X-Fi Xtremegamer | Samsung SpinPoint T133 400GB | Vista Home Premium 32-bit

Medlem

Tror ej att det kommer någon sådant. Vad jag tror så ä Orange Box det enda man kan välja att ladda ner för att få spela allting. Kan dock ha fel har inte öppnat steam för att titta och se.

Fan kommer inte kunna spela detta förrens 2 veckor. Missar en hel vecka nästan av gaming när det kommer ut *bööl*

Medlem

Yup man kan köpa dom separat om man nu vill.

Medlem
Skrivet av dcxs:

Yup man kan köpa dom separat om man nu vill.

Men det blir dyrare att köpa separat än orange box.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Hur kan detta vara av något som helst nyhetsvärde? Även om jag skulle varit intresserad av spelet hade ju detta inte förändrat min situation det minsta. Spelet blir väl ändå inte spelbart förrän releasedatum, ett datum vi känt till sedan ett tag tillbaka?

Medlem

asker, är väl bra att du får reda på att du kan preloada nu istället för på releasedagen där steamservrarna lär gå trögt som kamelskit.

hörde förövrigt på nån gammal pcgamerpodcast att steamversionen kommer att släppas 2-3 dagar före butiksversionen, de snackade något om den 9e, någon som vet hur pass det stämmer?

Medlem

Jag slog igång preload men tycker den använder mycket bandbredd. Tänkte spela online men skulle ändå vilja att preload fortsätter i kanske 50 kB/s. Jag skulle ju kunna pausa nedladdningen men då kanske jag glömmer slå på den igen. Hur får jag steam att inte ladda så mycket det går? Att ändra min uppkopplingstyp under downloads verkar inte göra någon skillnad.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

hur fn startar man preload då? är det bara för dom som köpt det online? tycker det borde framgå i nyhterna som skrivs.

Medlem
Skrivet av Zapy:

hur fn startar man preload då? är det bara för dom som köpt det online? tycker det borde framgå i nyhterna som skrivs.

Ja det säger väl sig nästan självt. Hur skall man kunna förladda något om man skall köpa det i butik?

Medlem

är ju ingen mening med att förladda det om du inte ska köpa det

Redaktör
Skrivet av Zapy:

hur fn startar man preload då? är det bara för dom som köpt det online? tycker det borde framgå i nyhterna som skrivs.

Skrivet av FZ:

Därmed är alla tre nya delar (de andra två är Portal och Team Fortress 2) på väg genom linorna till alla som förbokat boxen via nedladdningstjänsten Steam.

Kunde ha uttryckts tydligare. Men vi har redan skrivit om förladdningen av #Portal/#half-life-2-the-orange-box|"Orange Box", så det blev lite annat språkbruk. Klicka på spellänkarna i nyheterna, där hittas allt vi skrivit om titlarna.


signatur
Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:
Skrivet av Zapy:

hur fn startar man preload då? är det bara för dom som köpt det online? tycker det borde framgå i nyhterna som skrivs.

Ja det säger väl sig nästan självt. Hur skall man kunna förladda något om man skall köpa det i butik?

Varför skulle man inte kunna? du skriver ju bara in koden i steam sen och får filerna dekrypterade som man gjorde med HL2.

Skrivet av Tompa:
Skrivet av Zapy:

hur fn startar man preload då? är det bara för dom som köpt det online? tycker det borde framgå i nyhterna som skrivs.

Skrivet av FZ:

Därmed är alla tre nya delar (de andra två är Portal och Team Fortress 2) på väg genom linorna till alla som förbokat boxen via nedladdningstjänsten Steam.

Kunde ha uttryckts tydligare. Men vi har redan skrivit om förladdningen av #Portal/#half-life-2-the-orange-box|"Orange Box", så det blev lite annat språkbruk. Klicka på spellänkarna i nyheterna, där hittas allt vi skrivit om titlarna.

Om jag läst allt så hade jag sätt det men eftersom aftonbladetsrubriken fångade mig så besökte jag steampowe... direkt och hittade inget.

Sen är man ju trött också efter att jobbat 7-21 i två veckor....

Men men då vet jag ! ty

Redaktör
Skrivet av Zapy:

Om jag läst allt så hade jag sätt det men eftersom aftonbladetsrubriken fångade mig så besökte jag steampowe... direkt och hittade inget.

Använd inte "Aftonbladetrubrik" slentrianmässigt, det är närmast en förolämpning... Och denna rubrik är väl allt annat än skvallerartad?


signatur
Medlem

Ute NU!!! köp köp köp


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Medlem

fan va kort det var Tog ungefär 6-8 timmar att klara det ...


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Inaktiv

Det är ju trots allt en episode, inte ett helt spel.

1
Skriv svar