Condemned: Bloodshot fotat

Medlem
Condemned: Bloodshot fotat

Hoppas man kan käka falukorv


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

bara jag som inte pallar sånna skräckspel?

Medlem
Skrivet av eCore:

bara jag som inte pallar sånna skräckspel?

Nä, givetvis inte. Vi är minst två.

Är det bara jag som inte förstår varför Monolith håller på med två skräckspelsserier parallellt? Condemned och FEAR (Project Origin) alltså.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Dom sålde väl FEAR till ett annat bolag, så dom gör bara Condemned.

Medlem

synd att dom inte skippade mutanterna :S


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av papper:

Dom sålde väl FEAR till ett annat bolag, så dom gör bara Condemned.

Monolith håller på med en uppföljare som går under namnet Project Origin eftersom Vivendi äger rättigheterna till namnet F.E.A.R.

EDIT: Rättade till kryptisk stavning.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Bara jag som får goatse vibbar?


signatur

/_\_/_\
/_\

Gillade Condemned (skitläskigt), men historien var j-kligt skum. I slutändan tror jag att jag haft större behållning om de tonat ned de övernaturliga inslagen.

Medlem

Om jag ska spela detta spel så måste jag nog ha en psykolog som sitter brevid mig. Enbart bara för att jag inte ska bli ett vrak.

Bioshock har redan gjort mig hjärnskadad.
(Min mamma kanske är en ....min pappa också... skiftnyckeln är svaret på alla frågor.. måste hitta en genbank...måste hacka...)

Vad tyckte ni om den andra Condemned?


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem
Skrivet av skribb:
Skrivet av eCore:

bara jag som inte pallar sånna skräckspel?

Nä, givetvis inte. Vi är minst två.

Är det bara jag som inte förstår varför Monolith håller på med två skräckspelsserier parallellt? Condemned och FEAR (Project Origin) alltså.

Jag å andra sidan älskar skräckspel (och bra skräckfilmer med för den delen). Ettan var helt okej och jag körde det ett tag. Det lyckades dock inte hålla kvar mitt intresse tillräckligt länge för att jag skulle klara hela spelet.

Kan tänka mig att köpa 2:an för 299kr

Ps. Har kommit på att ett enkelt sätt att betygsätta spel för mig har blivit "Vad kan jag tänka mig att betala för att spela det"


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av papper:

Dom sålde väl FEAR till ett annat bolag, så dom gör bara Condemned.

Monolith håller på med en uppföljer till som går under namnet Project Origin eftersom Vivendi äger rättigheterna till namnet F.E.A.R.

Ah, så det är så det ligger till.

Medlem

Jo Condemned var lite scary... Men itne så ofta en polis bara har ett mag i en pistol:P Så tyckte det var lite löjligt i början där men annars vare rätt sköj

Medlem

zombies alá heroes s02

Inaktiv
Skrivet av DJMar:

Jo Condemned var lite scary... Men itne så ofta en polis bara har ett mag i en pistol:P Så tyckte det var lite löjligt i början där men annars vare rätt sköj

Så hur många poliser har du sett springandes omkring med ett helt ammunitions föråd i byxfickan?

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av DJMar:

Jo Condemned var lite scary... Men itne så ofta en polis bara har ett mag i en pistol:P Så tyckte det var lite löjligt i början där men annars vare rätt sköj

Så hur många poliser har du sett springandes omkring med ett helt ammunitions föråd i byxfickan?

Och hur många poliser är ensamma på långa uppdrag?

Det blir svårare och svårare att acceptera en del saker i spel desto äldre man blir, man får helt enkelt lära sig leva med dem.

1
Skriv svar