Unreal Tournament III:s systemkrav

Robot
Medlem
Unreal Tournament III:s systemkrav

helt jävla fucking GREAT.

kommer flyta som smör


signatur

R.I.P The_maxx

Flakmonkey

M m m m m m m m m m m m m m m m moooonsterkill!

Mer ram, sen är ju allt på plats och så slipper man uppgradera burken på ett antal år tills dess att nästa UT kommer

Fina specs. Epic vet hur man tweakar sina spel till skillnad från 19/20 av alla andra utvecklare. Och med 19/20 menar jag 59/60.

Inaktiv

Alltså.. varför ens ha med minimum kraven? minimum kraven är bara BS, går ju i och för sig att köra.. Om man tycker om lagget.

Medlem

Dags för nytt grafikkort, mitt 7600 verkar inte duga längre

Inaktiv

Skit bra! Ser nu verkligen fram mot UT3! Funderade på att köpa Ps3 versionen, men nu blir det bara att förboka Pc versionen istället.

Medlem

unreal engine har alltid varit bra optimerad..

titta bara på bioshock d: flyter som smör där med d:

Avstängd

Får kolla om det kommer någon funktion så att man kan köra PS3 vs PC.. isåf är köp till ps3 givet.

Medlem

Härligt, mitt GeForce 8800 GTS kommer säkert kunna köra detta spelet på max-inställningarna (planerar att köra i 1024x768 upplösning).

Medlem

^- Hoppas detsamma, inskaffade samma kort nyligen tillsammans med ny processor.

Medlem

mmmmmm mitt nya Radeon 2900Pro kommer komma väl till hands. Vet någon när spelet släpps ?

Medlem

Härligt! Jag slipper att uppgradera för att kunna spela!

Det ska släppas i November !

Medlem

Uhm så för recommended behöver man ett 7800GTX vs ett X1300+? Är det inte ett ganska enormt prestanda hopp mellan dom?

Medlem

Sweet


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av zZGurraZz:

Uhm så för recommended behöver man ett 7800GTX vs ett X1300+? Är det inte ett ganska enormt prestanda hopp mellan dom?

De har nog troligen skrivit fel.
Skillnaden är ju som natt och dag.

//MrIbra


signatur

[size=9]
CPU: AMD64 3500+ | RAM: 3072 MB DDR | GK: PC 1650 XT 256 MB | MK: ASRock Dual SATAII

Medlem

Ni ser styrkan med Unreal enginge, det finns ett läge för ALLA


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Ni ser styrkan med Unreal enginge, det finns ett läge för ALLA

Japp, och mitt kommer antagligen bli "max-läget"

BioShock gick ju som en dans på hösta grafikinställningarna t.ex.

Medlem

Varför så mycke vältal om UE3? UT3 är bra optimerad, finns dock spel med UE3 som inte är det så..

Medlem

Kommer att funka 100% på max settings utan problem


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Heya:

Varför så mycke vältal om UE3? UT3 är bra optimerad, finns dock spel med UE3 som inte är det så..

men det är väl knappast UE3's fel


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av MrIbra:
Skrivet av zZGurraZz:

Uhm så för recommended behöver man ett 7800GTX vs ett X1300+? Är det inte ett ganska enormt prestanda hopp mellan dom?

De har nog troligen skrivit fel.
Skillnaden är ju som natt och dag.

//MrIbra

Tror inte det, står exakt likadant på många andra sidor med, konstigt. Aja har ett 7800GTX men min sketna P4 650 kommer väll göra mig besviken igen.

Medlem
Skrivet av Heat:

Alltså.. varför ens ha med minimum kraven? minimum kraven är bara BS, går ju i och för sig att köra.. Om man tycker om lagget.

"ok"

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av Heya:

Varför så mycke vältal om UE3? UT3 är bra optimerad, finns dock spel med UE3 som inte är det så..

men det är väl knappast UE3's fel

Nej, men tycker fortfarande att det är de som optimerat spelet i motorn man bör berömma, för övrigt lär det väl knappast finnas nån som kan hantera den bättre än de som själva gjort den.

Finns många här som klagat mycke på UE3, bland annat för att det hittils inte finns nåt spel i den som AA funkar problemfritt i, iaf inte från inställningar i spelet. Motorn fel? Kanske inte men det är uppenbarligen inte lätt att få in med tanke på hur många som misslyckats.

Ser fram emot det här spelet väldigt mycke, ska bli kul att testa demon när den kommer vilket borde bli senast nästa månad.

d0e
Medlem

Snuskigt snyggt lir. Kanon. Kommer flyta bra med Hercules Radeon 8500LE.

Medlem

Inga problem på högsta inställningar 8)


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Perfekt, då kommer det funka

Medlem

Nice, tur att man inskaffade en 6000+, 4 gig ram o ett gf8800 gfx häromdagen då


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Det där tror jag inte en sekund på, känns mer som recommended är minimum inte en chans man kan köra enligt mini specs...

Medlem

kommer flyta på på min kärra iaf


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

123
Skriv svar