Resident Evul Fäm

Medlem
Resident Evul Fäm

Ja, jag vet hur man stavar till evil o fem.. Har suttit o lekt med detta på xbox360 i ca en månad o blev klar med det i går (har ej streckspelat det i en månad dock) Och det är ett rätt så hyffsat spel.

Dock så finns det moment som kunde ha försvunnit i spelet, där man ska trycka snabbt på knapparna mitt i ett filmklipp där man bara vill se på omgivningen och inte se TRYCK A!!! TRYCK X! mitt i skärmen.
Det var ett av momenten som man inte ville ha, det andra är att man skulle ha med sig en "R-tard" med namn Sheva som partner som i 95% av gångerna råkar hamna i fara eller slösar på skott till t.ex Machineguns på vanliga zombies, så henne kunde dom ha slängt i soptunnan.

Sedan har jag inte så mycket att klaga över, det är ett underhållande och intressant spel som tar Resident Evil till ett högre plan. Men det jag önskar är att dom döper om Resident Evil till Biohazard som det verkligen heter, det har inte så mycket med något hus att göra längre.

Under my Umbrella-ella-ella

#blogg

Medlem
Resident Evul Fäm

Det är väl därför man helst ska var 2 som spelar så man slipper detta med en ai som slösar på skott till t.ex Machineguns på vanliga zombies.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det är därför man ser till att sheva endast har pistolen spelet igenom å själv tar du alla godsaker:)

Inaktiv

Ta bort Bio Hazard istället. Den första Resident Evil 4 betan blev ju kastad i soptunnan nästan bara för japanska namnet Bio Hazard. Det handlade mer om spöken osv, såg x5 bättre ut, sök på youtube om ni vill se ett klipp från det.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Så blir det när man inte begriper att konsoler är skit


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

bah humbug, konsoller är inte skit det är där man får mest spelglädje.. PC är mer hardcore men varför måste man leka tuff hela tiden?

Inaktiv

hur går det med colan?


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Går bra har inte druckigt någon Cola alls, så vad blir det nu 7 veckor utan cola? 8 på måndag tror jag. 2 månader

Inaktiv
Skrivet av Loading:

Går bra har inte druckigt någon Cola alls, så vad blir det nu 7 veckor utan cola? 8 på måndag tror jag. 2 månader

Jädrans, var 20min senast jag drack cola. Dricker alldeles för mycket av det, inte bara onyttigt men tänderna tar stryk med. Du får nog bli ett bra exempel for oss cola folk. Ska nog försöka dra in rejält med colan nu.


signatur

The definition of insanity?

1
Skriv svar