Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

Robot
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

Grin har gjort ett stabilt jobb med Advanced Warfighter till pc. Playstation 3-versionen utvecklas av Ubisoft själva - slår de svenskarna på fingrarna?


Inaktiv
Vi testar GRAW 2 på PS3

Kul att se lite "mainstream" pangpang på PS3:an också faktiskt. Ser fram emot att sätta tänderna i detta spel!

Medlem

- Något ostabil bilduppdatering

Pinsamt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

- Något ostabil bilduppdatering

Pinsamt

Heh, håller med.

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av KlosterKatten:

- Något ostabil bilduppdatering

Pinsamt

Heh, håller med.

me 2

Medlem

Med all extra utvecklingstid så ska detta inte vara ett problem, dock är det väl ubisoft välkända vid det här laget för att släppa dåligt optimerade multiplats ;p

Medlem

Riktigt bra spel, men som recension nämner, det är riktigt dålig framerate på sina ställen.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Riktigt bra spel, men som recension nämner, det är riktigt dålig framerate på sina ställen.

Jo, riktigt kul spel, men hade varit skönt om bilduppdateringen varit något bättre


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Ti.
Medlem

Man märker fps-problemet, ja, men jag gillade allt annat så mycket att det inte störde. Fps-problemet blir dock allra tydligast när man växlar mellan de olika syn-lägena (mörkersyn/normal syn). Jag har inte spelat GRAW2 med mus men då kan jag tänka mig att snabba rörelser inte känns lika smidiga som de gör med en i jämförelse något begränsande Sixaxis.

dmn
Medlem

ja, jisses...blir lika full i skratt varje gång jag ser ett FPS på konsol...

Medlem

^- GRAW 2 är väl inte ett FPS sist ja lirade det.

Inaktiv

Klart GRAW 2 är ett FPS..


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Inte 360 upplagan tror jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

KoP
Medlem

Näe, Graw 2 är ju third person.

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Klart GRAW 2 är ett FPS..

GRAW 2 på ps3an och 360 är Third person shooters.

Medlem

Vem använder tiltfunktion igentligen? 8)

Medlem

Motivera varför man ska köpa en konsol för 6k+ och spel för 500 om man har dålig framerate? Försvinner inte hela tanken med konsol? Så sjuuuuuukt dåligt tycker jag.

Medlem

Hehe bara över ett halvår efter 360 varianten och dessutom sämre? Uj uj vad jag är nöjd att ha en 360...

Inaktiv

Hehe, än en gång går PC:n förbi konsollera.. fast sen kommer ju konsollerna igen... äh fan, jävla paradox.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

1
Skriv svar