Unreal Tournament släpps nästa år?

Robot
Medlem
Unreal Tournament släpps nästa år?

"But our goal is still to get the PS3 version of UT3 in stores before the end of 2007."

DÖÖÖÖÖ skit i consoll bögeriet, PC är #1
och om UT3 inte kommer till PC iår, så dödar jag världen >(

må alla konsoller döden dö. Förstöra för oss älskade UT älskare.

Edit:

"The PC version is still on track for November with a downloadable demo to be made available prior to retail release."

ah dom menar så. BRA! PC, bra PC bra!
då hoppas jag att PS3 versionen blir försenad


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

"The PC version is still on track for November with a downloadable demo to be made available prior to retail release."

ah dom menar så. BRA! PC, bra PC bra!
då hoppas jag att PS3 versionen blir försenad

Trodde först också att de försenade både PC och ps3 versionen. Phew...

Inaktiv

Varför i helvete ska man spela UT3 på PS3?

Medlem

Hmm, "PS3 UT3 officially delayed until 2008" detta är en nyhet som bara rör PS3, så den skall markeras som en sådan.

// edit

Skrivet av tuxsmasher:

Varför i helvete ska man spela UT3 på PS3?

För att man har en PS3 och inte en PC?

// edit igen

skrev fel


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

skönt att pc versionen är on track

Medlem

Om spelet kommer i november så är det kanske snart dags för ett demo? Demot för UT-spelen har ju alltid varit den riktiga hype-maskinen och under den perioden de får chansen att göra balansändringar. Så längtar nästan mer till demot än till retail ^_^

Medlem

ju mer de skjuter upp sina jämrans spel desto mer tappar folk intresse för dom, iaf jag O_o

Medlem
Skrivet av tuxsmasher:

Varför i helvete ska man spela UT3 på PS3?

för att det förmodligen kommer gå lika bra som på pc.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Så alla höjdar spel som skulle komma ut i år kommer nästa år istället. Snart blir väl crysis försenat också.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

vet ni vad, ärligt jag orkar inte bry mig om pc spel anymore,, allt bara skjuts upp hela f--king tiden och alla bara snackar shit hela tiden.. inte en jävel kan hålla ett datum på alla dom stora spelen längre..

Medlem
Skrivet av tuxsmasher:

Varför i helvete ska man spela UT3 på PS3?

Kanske för att UT3 lär kräva en jävligt kraftfull dator, och om man redan har en PS3 så är det väl lika bra att köpa de till den då istället för att uppgradera datorn för 10000kr?

Själv så vet jag inte till vilken platform jag ska köpa de till, känns som att det blir mer hardcore-motstånd på PC då det är där alla eller åtminstånde dom flesta UT-spelarna lär hålla hus, men samtidigt så vill jag inte köpa ett nytt grafikkort för att kunna spela de på max.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av tuxsmasher:

Varför i helvete ska man spela UT3 på PS3?

Kanske för att UT3 lär kräva en jävligt kraftfull dator, och om man redan har en PS3 så är det väl lika bra att köpa de till den då istället för att uppgradera datorn för 10000kr?

Själv så vet jag inte till vilken platform jag ska köpa de till, känns som att det blir mer hardcore-motstånd på PC då det är där alla eller åtminstånde dom flesta UT-spelarna lär hålla hus, men samtidigt så vill jag inte köpa ett nytt grafikkort för att kunna spela de på max.

njää, Bioshock kör med den motorn, och det går att lira utan problem även för en old dator.
fördelen med Unreal enginge, du har alltid kunnat köra den på vad som helst, bara man drar ner lite inställnigar, helt underbart


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Enligt en utsago på deras eget forum påstår de ju att de kör i princip alla tester av motorn på vad de anser vara en "normal computer", vilket i detta fallet är en 2.5år gammal P4 med ett 7800GT och 1GB RAM nåt sånt.
Deras mål är tydligen att de hoppas kunna spela spelet med vad de kallar "normal settings" på en sån om jag förstått det hela rätt.

Bt
Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av tuxsmasher:

Varför i helvete ska man spela UT3 på PS3?

för att det förmodligen kommer gå lika bra som på pc.

Sen när fungerade FPS på consoll bra?


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Inaktiv

Går att använda mus och tangentbord till Ps3an om jag inte minns fel, så då kan man ju spela på Ps3an utan problem.

Inaktiv

Får väl dra ner allt till Low sedan be till gud.

Medlem
Skrivet av Bt:

Sen när fungerade FPS på consoll bra?

Som sagt så kommer man kunna använda tangentbord och mus på PS3-versionen också. Förhoppningsvis kommer man då även kunna lira mot folk som kör på PC.

Personligen kommer jag självklart lira PC-versionen. Men det ska bli intressant att se hur det funkar att lira med tangentbord och mus på konsoll. Man får hoppas på att allt konsoll-lull försvinner då bara. Sen vill man ju kunna ställa in sina egna knappar.

Förhoppningsvis följer fler utvecklare på trenden med stödet för tangentbor och mus i konsoll-spel efter detta. En handkontroll funkar inte för fem öre.

Medlem

*stum* *tar fram kollektionen av UT* *kramar*

Jag vill ha nya UT nu! Jag vill dödaaaa! >_<
*hyperventilerar*
*loggar in på steam och startar css*
*spammar headshots på css*

Inte lika kul som UT *gråt* *snyft* u...ultra..v...våld..!!

*Ber till gaming guden 1337. Önskar ett mirakel; tidigare demosläpp*


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Inaktiv

Fy fasen alltså, jag var inställd på 30e November!

OT
"Dem" burrhurr...

Medlem
Skrivet av Bt:
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av tuxsmasher:

Varför i helvete ska man spela UT3 på PS3?

för att det förmodligen kommer gå lika bra som på pc.

Sen när fungerade FPS på consoll bra?

Goldeneye 007 fungerade utmärkt på N64

1
Skriv svar