Army of Two-trailer

Robot
Medlem
Army of Two-trailer

Omg omg omg... VILL HA! :O:(


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Verkar ju ganska korkat att alla skulle gå efter en om de är sådär många. Men det verkar som ett rätt schysst gameplay-idé ändå.

Skulle kunna komma fram med ett antal schyssta taktiker etc...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Omg omg omg... VILL HA! :O:(

^ -- mycket sådana nödvändiga kommentarer om spel som skall komma nuförtiden

Vet inte vad jag skall tycka om det här "aggro"-systemet. Jag kan inte annat än att tycka att man blir "virtually invisible" känns lite fel. Dock så inser jag att det kanske inte är så långt ifrån verkligheten, om någon kommer och skjuter som en galning tenderar man nog att rikta sin uppmärksamhet mot den personen


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv

"But if you get the aggro, its like you are rudolf the ******* red nose raindeer."

EDIT: Om "raindeer" stavas så 8)

Medlem

Ok, vi har tanks och dps. Var är healers?

Medlem

hehe.. Don't aggro teh whelps or 50DKP minus!

Medlem

Men den stora frågan... finns det splitscreen eller är det enbart över live?

Inaktiv

Måste finnas splitscreen.

Inaktiv
Skrivet av danne_93_:

"But if you get the aggro, its like you are rudolf the ******* red nose raindeer."

EDIT: Om "raindeer" stavas så 8)

Du stavar rätt :P, du kan vara lugn.

I alla fall så tycker jag att det är lite småfjantigt att man blir röd, kunde ha varit skärmen som blev lite röd i kanterna istället eller liknande. Och att man blir osynlig är ju också konstigt, "Oj en kill med stor vapen springer run bakom oss! Skit i det det är ju en kille med större vapen som skjuter här framme".


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av danne_93_:

"But if you get the aggro, its like you are rudolf the ******* red nose raindeer."

EDIT: Om "raindeer" stavas så 8)

Du stavar rätt :P, du kan vara lugn.

I alla fall så tycker jag att det är lite småfjantigt att man blir röd, kunde ha varit skärmen som blev lite röd i kanterna istället eller liknande. Och att man blir osynlig är ju också konstigt, "Oj en kill med stor vapen springer run bakom oss! Skit i det det är ju en kille med större vapen som skjuter här framme".

Han stavar fel, det stavas reindeer.
Hur som helst så tycker jag det är dumt att de gör det övertydligt hur nära man är att få "aggro". Låt det vara på känn förfan, helt knäppt att ge en mätare.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Kan bli kul, jag gillar agrosystemet. Man måste samarbeta sig till vinst.

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av danne_93_:

"But if you get the aggro, its like you are rudolf the ******* red nose raindeer."

EDIT: Om "raindeer" stavas så 8)

Du stavar rätt :P, du kan vara lugn.

I alla fall så tycker jag att det är lite småfjantigt att man blir röd, kunde ha varit skärmen som blev lite röd i kanterna istället eller liknande. Och att man blir osynlig är ju också konstigt, "Oj en kill med stor vapen springer run bakom oss! Skit i det det är ju en kille med större vapen som skjuter här framme".

Han stavar fel, det stavas reindeer.
Hur som helst så tycker jag det är dumt att de gör det övertydligt hur nära man är att få "aggro". Låt det vara på känn förfan, helt knäppt att ge en mätare.

Tack för att du rättade mig. (om det nu var fel) Tycker också det e lite löjlig med mätare... tycker inte att man skulle kunna se det alls... hade vatt mycket roligare då mer "spänning" liksom...
ja... :\

Fast egentligen kvittar detta för mig då jag inte äger en 360

Medlem

PC. Nu. Fo hilvide!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Är det bara jag som får en känsla av att de säljer en dålig AI som en medveten finess?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag får en svag känsla av att de gillar duschleken; "tappa tvålen"
I think the masks gave it away...


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Nästan givet köp på det där.
Mer CO-OP spel till folket.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

1
Skriv svar