Mass Effect-karaktär visar upp sig

Robot
Avstängd
Mass Effect-karaktär visar upp sig

23:e mars?

Medlem

Jag måste ha missat/glömt att det blivit uppskjutet, var bespetsad på en release nu i november... CRAP!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Yes, mer hype!

Inaktiv

mmm november kommer bli en fin fin månad, AC och Mass Effect.. yummy!! =D

Medlem

23:e mars.....Blev lite orolig först

Medlem

Ändra 23:e mars fort om det är fel Blir jättebesviken först.. får inte ta så lång tid.

Inaktiv

Ahmen tjena... De här bilderna är ju bara tagna direkt ur en trailer... Suck.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Urkalak:

Ahmen tjena... De här bilderna är ju bara tagna direkt ur en trailer... Suck.

Om du skulle ha haft någon som helst koll på detta spelet så hade du vetat att så inte är fallet. Mass Effect ser verkligen så här bra ut in-game.

Tror du mig inte så kolla in de här första 5 minuterna ifrån spelet.
Det är visserligen mycket film i klippet, men de är (såvitt jag vet) alla in-game grafik.

Medlem

vaf-n ms har ju gått ut på en stor spelmässa vilken det nu var och sagt att det ska släppas iår.....

Inaktiv

Den 23 november Mumma.. Längtar

Medlem

Wee! Men fy på FZ för att skrämmas så där med konstiga datum, kan ni inte tänka lite på mitt hjärta?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv
Skrivet av Picke:
Skrivet av Urkalak:

Ahmen tjena... De här bilderna är ju bara tagna direkt ur en trailer... Suck.

Om du skulle ha haft någon som helst koll på detta spelet så hade du vetat att så inte är fallet. Mass Effect ser verkligen så här bra ut in-game.

Tror du mig inte så kolla in de här första 5 minuterna ifrån spelet.
Det är visserligen mycket film i klippet, men de är (såvitt jag vet) alla in-game grafik.

Har jag sagt att det inte är in-game? Finns gameplay trailers... Herregud, såklart jag vet att det är in-game! Har ju kollat in spelet sedan flera månader tillbaka.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Yaah, har sett den där trailern. :). Så sjukt snyggt det är. \o/. Har sett fram emot det här så galet länge nu, vill ha nu! ><.

1
Skriv svar