Allt starkare rykten om en ny PS3-modell

Inaktiv
Skrivet av Soilbleed:

Vi som redan har en PS3a behöver ingen usb hubb. Så vi borde inte veta eller?
En port till mus och en till tangentbord sen en -om man inte vill ha blutooth- till headset. Sen har man en kvar till annat.. kanske en cam eller sånt, very nice. Jag kan säga direkt att 2 USB portar inte funkar alls om man vill köra med mus och tangentbord.
Slå på den dyrare innan den tar slut istället, om man inte vill ha en massa hubbar överallt

Sen kan ni tacka "Nordisk film" för priset istället för staten, det är de som har satt marknadsvärdet till 6000 Sek.

Och som svar på en annan fråga som någon ställde ang. 60 Gb. Jag tycker själv att det är väldigt liten hårddisk och jag kommer att köpa en större så snart tillfälle ges, det är ju trots allt valfri 2,5" som gäller.

men herregud läser du inte vad denna tråden hadlar om ?
det ska ju komma en nedbantad ps3 med mindre hd och mindre antal usb portar.

då frågar jag går det att ansluta usb hub till ps3 om man vill ha tillgång till mer uttag på den billigare ps3 an.

ditt svar *Vi som redan har en PS3a behöver ingen usb hubb. Så vi borde inte veta eller? *

det är ju helt otroligt, det är ju inte frågan om ps3 den dyra versionen,
det är fråga om ps3 den billiga versionen, fattar du ???
*suck*

Inaktiv

..men är du slö eller?
Jag skrev då att det är bättre att passa på nu än att få en fattigmans maskin med 2 usb.. häng med nu va.

Arbetslöshetsmaskinen (den billigare) som du fantiserar om finns inte än, så vill du ha gissningar?


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Inaktiv
Skrivet av Soilbleed:

..men är du slö eller?
Jag skrev då att det är bättre att passa på nu än att få en fattigmans maskin med 2 usb.. häng med nu va.

Arbetslöshetsmaskinen (den billigare) som du fantiserar om finns inte än, så vill du ha gissningar?

hehe jodå den finns nästa vecka redan

http://www.idg.se/2.1085/1.124155

så det är faktiskt av stort intresse att veta om usb hub funkar.
gör den inte det då kan det bli lite fattigt med bara 2 usb uttag på fattigmans ps3.

köper ju hellre en ps3 för 4000 än en för 5.500.

Inaktiv

Nja, den artikeln skrevs 2007-10-05 17:26 medans mitt inlägg skrevs 17:14, så tekniskt sett så blir det fel att hänvvisa till en nyare nyhet ;P
Låt nu gamla nyheter vila.
Du kan ansluta skrivare till maskinen så förmodligen så kan man nog plugga in en hubb också. Fast nu får du ju tillfälle att fråga butikerna också, det är nog det säkraste kortet.


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

12
Skriv svar