Orkester spelar in musik till Call of Duty 4

Robot
Inaktiv
Orkester spelar in musik till Call of Duty 4

Fick detta i nyhets brev, det stod:
"FZ: Orkester spelar in musik till Call of Duty 4"

Glömde ja bort kolonet, så jag trodde att Fzs orkester gör musiken


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Dom satsar stort på CoD4 må jag säga.

Medlem

Det här spelet är det jag ser mest fram emot just nu, mer än crysis t.om. Betan på 360 var så super kul, roligaste MP spelet jag spelat på länge måste jag säga.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Kommer bli riktigt bra soundtrack i spelet tror jag (Harry Gregson Williams har gjort massor av bra film-musik,(enemy of the state bland andra) samt soundtracket till Metal gear solid 2 som enligt mig är hur bra som helst)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av RawSnake:

Kommer bli riktigt bra soundtrack i spelet tror jag (Harry Gregson Williams har gjort massor av bra film-musik,(enemy of the state bland andra) samt soundtracket till Metal gear solid 2 som enligt mig är hur bra som helst)

Metal gear solid 2 soundtracket är ju riktigt pampigt! Detta kan blir hur bra som helst Hoppas bara spelet lever upp till förväntingarna.


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

Betan var sjukt kul, kände dock att det gick lite väl fort att avancera i rang ås jag tröttnade ganska fort efter det. Blir väl roligare sedan i hela versionen där det finns mer än 60 ranger har jag för mig, förmodligen fler. Det blir ju fler vapen också, när jag körde med mp5:an dödade jag varenda kotte så det blev inte speciellt kul efter ett tag.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Detta spel verkar riktigt lovande, beta vers fastna man i direkt...Längtar nå grymt tills det släpps

1
Skriv svar