Två Hellgate: London-filmer

Medlem
Två Hellgate: London-filmer

Början av gameplay-filmen är ifrån ett uppdrag som spelas som ett RTS(kort uppdrag), så ni inte tror att spelet är så annars

Har spelat betan ett tag och det är helt klart ett bra spel, gillar det skarpt... Hoppas de hinner städa alla buggar som finns dock.

Inaktiv

E inte säker på hur mkt du får avslöjja där du sj e jag också i betan o varit det sen den 19e rätt kul. Lite Oblivion Multiplayer ^^ nej men Action packat till tusen är det. Allt för fps sven, mage nisse, o fighter paul

även hittat en bug tsammans med en annan på rts delen tror de e fixat nu men iaf skitkul.

Medlem
Skrivet av ToTTo:

E inte säker på hur mkt du får avslöjja där du sj e jag också i betan o varit det sen den 19e rätt kul. Lite Oblivion Multiplayer ^^ nej men Action packat till tusen är det. Allt för fps sven, mage nisse, o fighter paul

även hittat en bug tsammans med en annan på rts delen tror de e fixat nu men iaf skitkul.

härligt alltid bra med folk som spelar betan vilket jag tror du gjort då:P och skriver vad man tycker om spelet tack för infon!:up:


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Är I beta. Boring.

Inaktiv
Skrivet av miffot:
Skrivet av ToTTo:

E inte säker på hur mkt du får avslöjja där du sj e jag också i betan o varit det sen den 19e rätt kul. Lite Oblivion Multiplayer ^^ nej men Action packat till tusen är det. Allt för fps sven, mage nisse, o fighter paul

även hittat en bug tsammans med en annan på rts delen tror de e fixat nu men iaf skitkul.

härligt alltid bra med folk som spelar betan vilket jag tror du gjort då:P och skriver vad man tycker om spelet tack för infon!:up:

Skönt med folk som uppskattar vad man skriver =), Nej men Betan är rätt trevlig har vart lite problem o så men jag menar de har de flesta betor jag deltagit i haft :/ dock känns de att de e lite väl nära tills spelet släpps Men vi som spelar betan spelar ju inte senaste versionen hlr :S har inte ens Multicore stöd på våran betaversion. Deras egna version fungerar dx10 bättre o Multicore stöd längtar

Medlem

erpeggio ge den till mig då

Medlem

Hehe, det där rts läget såg skoj ut, lär väl komma en mod eller 3 som använder det

Medlem

zZZzzz


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

överhype -> överhype -> överhype -> överhype -> besvikelse


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Vill verkligen testa detta spel, ge mig beta invite
Spelet ser så otroligt bra ut (gameplay).


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av nkembo:

överhype -> överhype -> överhype -> överhype -> besvikelse

fan, det har ju snarare vart tvärt om. Till för några veckor sen.

I 90% av fallen så har det blivit totaldissat av FZ när det dykt upp en ny film om spelet.
Jag känner inte av någon överhype, det är väl snarare att spelet fått ett bra rykte från betatestarna så folk äntligen har öppnat ögonen för det.

Skrivet av Grasfer:

Hehe, det där rts läget såg skoj ut, lär väl komma en mod eller 3 som använder det

Jess! men det lär bara vara ett delmoment i form av en quest.

hack n' slash ftw. :heart:

Medlem

hack n' slash ftw.

Word.

Är i betan just nu och älskar det. Hellgate kommer att rädda min höst.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar