Nya bilder från Team Fortress 2

Robot
Medlem
Nya bilder från Team Fortress 2

redan spelat över 20 timmar på spelet o redan sugen på fler banor så d känns konstigt o se screens på d

Medlem

Yes, Sjukt jäkla roligt

Medlem

Snyft om spelet ändå såg ut så där på min dator Trots det så är det sjukt roligt. Dock är banorna lite förvirrande då det finns flera "versioner" av varje bana. Vissa rundor så kan man bara ta en viss väg, nästa gång så är den stängd. I början yrade hela laget runt och sprang fel, tills det andra laget som tycktes kunna banan vann.

Medlem

Medger helt att det känns skumt att se bilder på det, nästan gammalt. Fett bra spel nevertheless. Ser fram emot lite nytt content xD


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Fick mitt GF8800 GTX OC2 idag och jäklar vad man kunde fläska på TF2 utan att det hackar jämfört med det gamla 7950 GT! 24 pers på en bana med 16xQ Multisampling och allt annat på max ftw

Förbannat kul/snyggt/komiskt spel, kan jag rekommdera alla som gillar lagbaserad FPS lir!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

TF2 är faktiskt riktigt bra.

Medlem

Jo, man har typ spelat det i en vecka redan

Medlem

Kommer det inte ut den 12?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

nä, orange box släpps den 10:e

Medlem

hur roligt spel som helst :Dheavy har riktigt roliga face expresions

Inaktiv

Men vafan? Hur har ni spelat det? Beta eller? :S

Medlem

maxxar det med min gammla 1650pro valve är grymma på att optimera.

Medlem
Skrivet av Alcr:

Men vafan? Hur har ni spelat det? Beta eller? :S

Kan du också göra om du köper Orange box via Steam.

Medlem

Finns folk som kör med sina g4Ti kort och får ändå smooth gameplay, utan de mest avancerade ljus effekterna då.

Alcr, ja man kommer med i TF2 betan auto om man preordrar orange box via steam.

Medlem

Ett av dom bästa lagbaserade multiplayerlir jag spelat genom tiderna.

Medlem

om grafiken sett ut sådär när de skulle släppts för en herrans massa år sen så hade det verkligen varit groundbreaking :>

Medlem

KANTUTJÄMNING damnit :/

såhär ska det se ut!
http://surl.se/picture/200710/128777.jpg

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Finns folk som kör med sina g4Ti kort och får ändå smooth gameplay, utan de mest avancerade ljus effekterna då...

Jasså det säger du, finns det något demo man kan ladda hem?

Inaktiv
Skrivet av asdf2:
Skrivet av Svenpa:

Finns folk som kör med sina g4Ti kort och får ändå smooth gameplay, utan de mest avancerade ljus effekterna då...

Jasså det säger du, finns det något demo man kan ladda hem?

Du får lira en betaversion om du förbeställer via Steam.

Medlem

Åh, vad jag längtar till den 12/10!

Medlem

jag är redan trött på de 3 banor.. gief more=P...Engeeners ftw=p

Medlem

Jag var lite skeptisk i början. Saknade lite saker från TFC.
Men jag ändrade snart uppfattning. Riktigt bra balanserat, alla klasser har en roll att spela (!)
Och jag bara älskar stilen.

Det är den 10/10 som gäller. Eller det är vad vi hoppas i alla fall.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Jag var lite skeptisk i början. Saknade lite saker från TFC.
Men jag ändrade snart uppfattning. Riktigt bra balanserat, alla klasser har en roll att spela (!)
Och jag bara älskar stilen.

Det är den 10/10 som gäller. Eller det är vad vi hoppas i alla fall.

Nja... 8/10 skulle jag säga.

Man kan inte ha två turrets igång med Ingenjören, inga klasser har granater längre. Å Detonation packen som Demolition guy kunde lägga är ju helt borta sedan länge...

Medlem

Kul spel på public. Bort med Übercharge, critical hits och ge cvars för att begränsa vissa klasser så kan det nog slå i klanspel också.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Feck, mitt grafikkort klara inte mer men får ett nytt.
Saknar TF2 redan! * Skynda Dell!*


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av sauna:

Kul spel på public. Bort med Übercharge, critical hits och ge cvars för att begränsa vissa klasser så kan det nog slå i klanspel också.

Begränsa klasser brukar "sanera" sig självt på klanmatcher. Det är mest public man vill begränsa för att slippa alla snajpers t ex.

Crits är väldigt bra, det är en grym känsla att sänka en heavy med t ex Engi eller Scout.

Übercharge är ju mer eller mindre ett måste när man ska ta en briefcase i CTF eller sista spawnen, det är ju en taktik som allt annat och den är dessutom bara 10 sekunder.

Jag skulle vilja säga att spelet är väldigt bra balanserat, många underskattar en del vapen som t ex Scoutens baseballbat som är grymt bra att klubba folk med, håller man sig dessutom i rörelse så är det rätt svårt för många att plocka en.

Medlem
Skrivet av Apkatt:

Jo, man har typ spelat det i en vecka redan

Qepasa?? Var hittar man de demot nånstanns? Vore guld o testa,,, bilderna o filmerna e ju klockrena

Medlem

otzo - du måste köpa the orange box så får du access till betan.


signatur

tjenare!

Medlem

oj vilka fina bilder =P
jag kan posta några nya åt er om intresse finns. pm isf.

12
Skriv svar