Betaintryck från Hellgate: London

Robot
Medlem
Betaintryck från Hellgate: London

har lirat betan ett tag nu...Riktigt besviken finns ingen content, alla maps ser lika dana ut... avbokade mitt ex iaf
kanske blir spelbart efter ett par patchar osv.

Medlem

Är väl en beta av en anledning kanske?

Medlem

Jo men man hinner inte göra särskillt stora förändringar så vida man inte har ett flertal månader kvar till release och om jag ej har fel så ska väl spelet släppas i november?

Medlem

Att det är beroendeframkallande är ju ett plus iaf.

Medlem

*creams his pants*
Ultravåld...cybernetik...robotik....framtid...London...nää inte London.

Jag spricker av längtan!

Varning; Ta skydd, det kommer att flyga totte gibs!


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Givf


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

ush vill ha det nu som tur är det inte långt kvar nu!!!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Eum skulle snarare säja att de behövs en wow dödare

Medlem

ja sedan släpps väl DIablo 3 eller nåt annat diablo relaterat inge diablo MMORPG då dör diablo ut rätt fort och glöms bort. Nej jag tror hellgate mättar tills blizzard bestämt sig för vad dom ska göra av diablo blir fler spel eller ej. en sakvet jag blir det en ny diablo med DX10/DX9 stöd så kanske Vista är ett faktum

detta är vad jag tror hellgate är väl inte ett MMORPG?

Medlem
Skrivet av Cane:

Jo men man hinner inte göra särskillt stora förändringar så vida man inte har ett flertal månader kvar till release och om jag ej har fel så ska väl spelet släppas i november?

Bådar inte så gott nej, speciellt inte när de previews man läst inte heller dryper av lovord.. och är det nått som brukar vara redigt mycket hype och lovordande så är det just i previews. Tror på medelmåttiga betyg faktiskt.


signatur
Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

ja sedan släpps väl DIablo 3 eller nåt annat diablo relaterat inge diablo MMORPG då dör diablo ut rätt fort och glöms bort. Nej jag tror hellgate mättar tills blizzard bestämt sig för vad dom ska göra av diablo blir fler spel eller ej. en sakvet jag blir det en ny diablo med DX10/DX9 stöd så kanske Vista är ett faktum

detta är vad jag tror hellgate är väl inte ett MMORPG?

Finns singelplayer, och multiplayer är massa olika instanser...så MMORPG? nja, skulle inte kalla det massivt direkt. Multiplayer fungerar på samma sätt som Guildwars för övrigt.

Medlem

Efter att spelet betan ett tag avbokade jag oxå det.

Medlem

Det verkar lite tufft men jag stör mig på guildwars-typen, det känns inte som ett mmo på något sätt för mig. Jag vill kunna ränna in i folk ute i världen osv. Så jag tror jag hoppar över erfarenheten.

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

...en sakvet jag blir det en ny diablo med DX10/DX9 stöd så kanske Vista är ett faktum.

Skön mening det där! En sak är stensäker, det skulle kunna vara så att det, om gud vill, eventuellt, är så att jag vet att kanske kommer en uppföljare... =P.

On topic, det kom en uppföljare eller två till warcraft, fallout börjar yngla av sig, starcraft ska få tillökning och till och med mafia väntar en ny familjemedlem. Att Diablo 3 för eller senare kommer dyka upp känns väl ändå inte helt avlägset? Tills dess får man kanske ge Hellgate en chans, även om det inte verkar införa så mycket nytt till genren...

Medlem

förhandstitten har verkligen slagit huvudet på spiken. Både fördelar med spelet och de allt för ofta förekommande buggarna beskriva synnerligen väl.
Jag för min del är övertygad opm att det är ett spel Jag kommer att sitta år med och det är därför ett givet köp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Storyn verkar ju ball iaf, hoppas det blir bra!

Medlem

"Sure, there's always story in there somewhere, but who has time to read dull RPG quest descriptions these days? In the interest of sanity, every quest can be added without so much as reading a single word of inane NPC babble. Those who wish to participate in the "lore" can click through a series of dialogue boxes."

Meh! Sicken tönt.

Håll dig till Serious Sam eller nåt!

Medlem

Tyvärr så är det så att vissa dagar orkar man läsa och andra inte. Alltid bra att det finns variation ;P

Kan ju alltid vara bra att veta vad man gör, men det lilla man behöver får man nog reda på ;P Jag måste erkänna min synd; "Jag brukar ibland bara klicka förbi dialoger eftersom att jag inte orkar...sen kollar jag journal och tar det viktigaste."

I'm such a bad boy


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Hmm blev sugen på att lira Diablo II om inget annat. Funderar som bäst på om jag har kvar mappen på datorn hemma, eller om jag till sist slängde ut den häromveckan efter att den legat och dammat i 5 år.

1
Skriv svar