Bethesda anordnar Fallout 3-tävling

Robot
Medlem
Bethesda anordnar Fallout 3-tävling

Har dom sparkat designern?

Medlem

"Error in the query" är allt jag får när jag försöker skicka in mitt förslag. =(

Medlem

är inte tävlingen bara för amerikaner?(brukar vara det)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Snälla, säg inte ni översatte "svalaste" från "coolest" :\. Jag tror till och med att cool finns med i svenska akademiordlistan nuförtiden.

Medlem

Vad är en vaultboy för nåt? känner jag inte till

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Vad är en vaultboy för nåt? känner jag inte till


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Rullstol:

"Error in the query" är allt jag får när jag försöker skicka in mitt förslag. =(

Läst detta?

"All submissions must be submitted via the official Contest page and received during the Contest Period, and must be in English. Entries must be submitted in jpg, gif, or png format only. Maximum size: 90 kb. Maximum dimensions: 100 pixels x 100 pixels. Submit your entry using the official entry form found upon acceptance of these Official Rules (see bottom of page) . No other method of entry will be accepted."

I övrigt: VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av HataMoto_:

Vad är en vaultboy för nåt? känner jag inte till

http://www.nma-fallout.com/images/vaultboy1.gif

vet fortförande inte riktigt vad de menar

Medlem

Fallout maskoten, Pipboy, gubben-som-visas-i-alla-perk-bilder-i-alla-fallout-spel. Eller ännu enklare, en bild som innehåller Mr Bears postade person.

Medlem

ja justdet ... pipboy heter han ju .. inte VAULT BOY

Medlem

Ett omen att Bethesda inte vet vad de gör?

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Ett omen att Bethesda inte vet vad de gör?

you know it blir lite sur när jag ser Vaultboy faktiskt

Medlem

Ja man tycker ju att de borde kunna få det rätt åtminstone.... Kul initativ hursom, hoppas dock man kan köpa typ t-shirt och de där andra grejorna även om man inte vinner, skulle verkligen inte banga på lite fallout merchandise.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Fallout maskoten, Pipboy, gubben-som-visas-i-alla-perk-bilder-i-alla-fallout-spel. Eller ännu enklare, en bild som innehåller Mr Bears postade person.

Skrivet av HataMoto_:

ja justdet ... pipboy heter han ju .. inte VAULT BOY

Skrivet av Svenpa:

Ett omen att Bethesda inte vet vad de gör?

Nej, det är vault boy. Get your facts straight, innan ni börjar komma med en massa dumma kommentarer. Läs detta.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av HataMoto_:

ja justdet ... pipboy heter han ju .. inte VAULT BOY

Nej, det är vault boy. Get your facts straight, innan ni börjar komma med en massa dumma kommentarer. Läs detta.

erkänner mig övertygad då är det mer ett under att B-soft fått det rätt då ...

Pansarknekt

När jag spelade igenom spelen så brydde jag mig inte om vad karaktären hette eftersom jag levde mig in i spelet. Namnet var förlorat efter kärnvapenkriget tänkte jag.
När jag refererar till skämt med denna karaktär irl så säger jag dock både pip och vaultboy ibland. Alla vet vad jag menar...alltid.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Svenpa:

Fallout maskoten, Pipboy, gubben-som-visas-i-alla-perk-bilder-i-alla-fallout-spel. Eller ännu enklare, en bild som innehåller Mr Bears postade person.

Skrivet av HataMoto_:

ja justdet ... pipboy heter han ju .. inte VAULT BOY

Skrivet av Svenpa:

Ett omen att Bethesda inte vet vad de gör?

Nej, det är vault boy. Get your facts straight, innan ni börjar komma med en massa dumma kommentarer. Läs detta.

Var mest på skämt än bash, men du har rätt.

Medlem

Haha mitt förslag kommer lätt vinna. Fan vad fyndig jag var. Plus att det är en bra perk att ha.


signatur

Sol är bäst på radio.

Medlem

Detsamma Tenkai, något utav alla mina tio förslag kommer lätt vinna. Plus att det är en bra perk att ha.

1
Skriv svar