Wii Remote Jacket - skydda din wiimote

Robot
Wii Remote Jacket - skydda din wiimote
Medlem

Nope, vidare snygg är den inte. Men den är gratis så man ska nog inte klaga, så länge den gör sitt jobb bra.

Antikvitet

Är det bara jag, eller är wriststrappen annorlunda?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

äsch.. måste allting vara snyggt?

Medlem
Skrivet av John:

Är det bara jag, eller är wriststrappen annorlunda?

Sådär ser den iaf ut på det wiiet som min bror har.

Medlem

Skydda din wiimote? Inte omgivningen som är i fara?

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av John:

Är det bara jag, eller är wriststrappen annorlunda?

Sådär ser den iaf ut på det wiiet som min bror har.

Så ser icke min ut.

Medlem

Den gråa "klumpen" som man drar åt runt handleden ser inte ut så på min.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Nintendo släppte en ny, starkare version av wii-stroppen några veckor efter release. Så en del kanske har sett bilder eller har den äldre versionen av stroppen.

Inaktiv

Jag har då ingen grå klump, är bara en smal åtdragarethingy

Medlem
Medlem

Skydd sätter man på utvecklingstörda så dom inte ska slå sig, dom kanske borde utveckla skydd till spelaren istället om dom inte kan spela normalt?

Medlem

Den där strappen ser annorlunda ut från min, skulle också vilja ha ett sådant där clips för att spänna åt den, då den ju glider sig lös ständigt. Jag sitter på den första veka grejen (håller än, wow.. ) När kom den där manicken till egentligen?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

ptr
Medlem
Skrivet av Mahone:

Skydd sätter man på utvecklingstörda så dom inte ska slå sig, dom kanske borde utveckla skydd till spelaren istället om dom inte kan spela normalt?

hahah! så sant. jag har tagit bort den där skiten på mina kontroller. och här händer inga olyckor

Medlem

"...och när vi kontaktade Nintendos svenska distributör Bergsala kom de med det glädjande beskedet att du som redan äger en maskin kommer kunna få upp till fyra Remote Jackets utan någon som helst kostnad."

Wow! Generöst av Nintendo må jag säga.

Medlem

när kommer tv skyddet


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ser ut som en rattmuff för wiimoten...

Medlem

Vore det inte tuffare med en liten sentry gun att sätta på TV:n som skjuter ned alla inkommande projektiler, som te.x. wiimoter?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

jaha, var kan vi beställa dessa jackets då? fick ju mail på wii'n om detta, då stod det att man skulle in på http://wii.nintendo.co.uk och så gick det bara att beställa till storbritannien och irland typ...

har kollat runt på wii.nintendo.se också men de verkar bara vara en reklamsida...

har inte ens efter googlande kommit fram till var man kan beställa.

går de inte ännu?

(Mer information om hur detta går till rent praktiskt kommer snart att läggas ut på den officiella hemsidan.)

Medlem

Gå till http://www.nintendo.se/
Välj Information i listan till vänster.
Välj sedan Reparationer.
Där finns information och länk till beställningsformuläret.

Direkt:
http://www.formspring.com/forms/bergsala-jacket_order_se

Medlem

Fräs.. har nyss beställt. Kan ju vara kul som omväxling om inte annat. Förstår dock inte hur man kan tappa kontrollen, har folk inga muskler i händer och underarmar. Inte faen hade riddarna eller piraterna nån wriststrap till sina svärd på den tiden då det begav sig


signatur

/ Shuburn

PaZ
Medlem
Skrivet av Munky84:

Fräs.. har nyss beställt. Kan ju vara kul som omväxling om inte annat. Förstår dock inte hur man kan tappa kontrollen, har folk inga muskler i händer och underarmar. Inte faen hade riddarna eller piraterna nån wriststrap till sina svärd på den tiden då det begav sig

Nej, men om de tappade sina svärd så gjorde det ingen skada på stenväggen, jämför det med en 42 tums plasma!

Medlem
Skrivet av PaZ:
Skrivet av Munky84:

Fräs.. har nyss beställt. Kan ju vara kul som omväxling om inte annat. Förstår dock inte hur man kan tappa kontrollen, har folk inga muskler i händer och underarmar. Inte faen hade riddarna eller piraterna nån wriststrap till sina svärd på den tiden då det begav sig

Nej, men om de tappade sina svärd så gjorde det ingen skada på stenväggen, jämför det med en 42 tums plasma!

Njae, dem dog nog snarare eftersom svingande nog vanligast förekom i strid. Så iof, ett wriststrap hade varit bra och omtyck för en riddare, pirat, eller soldat. Hehe, nämen bra poäng... bra att vara på säkra sidan om man har t ex en 42-tums plasma. Men jag tycker ändå folk verkar ha klena nypor


signatur

/ Shuburn

Medlem

Troligen sant, fast å andra sidan så var man väl medveten om problemet med att halka i blod och svett på den tiden och vidtog följaktligen motåtgärder.
Linda in wiimoten i grovt läder och sätt dit en bygel på den så borde greppet bli bättre.
Eller också kan man bara nyttja det befintliga snöret


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar