FZ faller till föga - skapar Facebook-grupp

Medlem

Aldrig vart inne på skiten, och planerar inte ett besök heller.


signatur

FZ-grupp lät väl inte mest nödvändigt. Men Facebook som helhet är trevligt, betydligt mer så än allt vad Smurfa, Lunarstorm och annat någonsin varit tillsammans.

Medlem

Facewhoring is the shit Look at me I wanna be seen...

Inaktiv

vafan är det med facebook som är bra?
det finns fan inget där..
cant do shit.
tom skunk har mer funktionalitet...

skaffade facebook för att se what the big deal va...
och ångrade mig genast
man kan fylla i massa menlös information men man kan fan inte göra nånting med den...

[http://www.albumoftheday.com/facebook/]

fuckfacebook...:up:


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Hihihi

Säkert kul för alla ansiktsbokare där ute med en FZ-grupp. Känns som att Facebook mest är för folk som ser Ernst Kirschsteiger på tv och läser Aftonbladet.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Tur för mig att jag inte är ensam med att inte fatta vad man har för nytta med facebook. Har vänner som har fallit för det men ingen kan säga vad det är till för. Facebook är en fluga som har vuxit pga att folk vill testa på det som "alla" andra gör.

Jag tror mer på att visa upp sig i det liv man lever här och nu. Leta såkallade vänner på andra sidan jorden som man ALDRIG kommer träffa känns lite för mig som att leva i en drömvärld. Det finns inget som säger att den personen som man blir "vän" med är den man tror.

Facebook, Lunarstorm och fan o hans moster är till för samma typ av människor, fjortisar och vuxna som inte vill vara vuxna.

GET A LIFE!

Medlem

Fz har sjunkit i min bok iaff.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Oj vad tuffa ni är som dissar facebook...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Skrivet av LightningStrike:

vill testa på det som "alla" andra gör.

Mer intressant är gruppen som vägrar att testa det som "alla" andra gör därför att de har ett behov av att känna sig unika och utanför mittfåran. (WOW är för fjortisar! Google? Vad är det för skit! SMS? Vilken värdelös fluga!)

Är det inte både puckat, bakåtsträvande och omoget att INTE undersöka en teknologi som tiotals miljoner människor använder och är nöjda med, och se vad man själv kan dra för nytta av den?

MFC
Medlem
Skrivet av simulacra:

Oj vad tuffa ni är som dissar facebook...

tycker du?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Aldrig vart inne på skiten, och planerar inte ett besök heller.

Vi delar åsikt.

Medlem

I mina ögon är Facebook (som någon sa tidigare) ett Lunarstorm för "icke-fjortisar" (eller kanske äldre fjortisar) och jag har har länge undvikit det. Men efter tjat från både höger och vänster så skaffade jag ett konto för tre veckor sen. Jag håller fortfarande fast vid min lunarstorm-åsikt men jag förstår varför så många andra tycker om facebook och finner det användbart... Såna här communities passar inte alla , mig t.ex. , men jag ser ändå inget negativt med att FZ faller in i ledet och skapar en egen grupp...

Nä, nu ska jag logga in på Facebook igen, det blir fjärde gången sen jag skaffade det (har aldrig sagt att jag är en flitig användare;))


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Är inte FZ-gruppen gammal? Minns att jag joina gruppen nån månad sen.

Inaktiv

Jag håller med andra. Smaken är som baken, och det är facebook också.

Medlem

facebook är soft.

Medlem

Vad är så speciellt med Facebook?

*Provar*

Medlem

Det är ju bra att sidan är det segaste jag stött på på denna värld?

Skulle gå in och kolla vad det var för nåt. Efter 5min gav jag upp.

Ps: 10min, första sidan har inte ens laddat klart än :-/


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Det är ju bra att sidan är det segaste jag stött på på denna värld?

Skulle gå in och kolla vad det var för nåt. Efter 5min gav jag upp.

Ps: 10min, första sidan har inte ens laddat klart än :-/

Tog runt 2 sek för mig att ladda, felet kanske ligger på din sida?

Medlem

Vart tvungen att kolla upp det jag med, men FZ's grupp är inte tillgänglig just nu verkar det som.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

hade inte hört talas om facebook fören nån dag sen då nån på jobbet prata om vilket svammel det är, ska nu ta och kolla in vad det är, verkar dock inte vara nått man bryr sig om precis.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Det är ju bra att sidan är det segaste jag stött på på denna värld?

Skulle gå in och kolla vad det var för nåt. Efter 5min gav jag upp.

Ps: 10min, första sidan har inte ens laddat klart än :-/

Laddade på nån sek för mig.

Sidan verkar ju riktigt bra. Jag är inte så mycket för såna communitys - men den där verkar ju rätt bra.

Medlem

Kan någon förklara för mig vad som är bra med Facebook? Är det kul att använda eller är det bara en sån hemsida man registrerar sig på och sedan aldrig mer besöker?

Inaktiv
Medlem

Suck, det går ju fan inte att undvika... varje jävla dag får man ju mailet "Din kompis XXX har nu skapat ett Facebook konto, kom med i gänget du med!"

Suck...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av LightningStrike:

Jag tror mer på att visa upp sig i det liv man lever här och nu. Leta såkallade vänner på andra sidan jorden som man ALDRIG kommer träffa känns lite för mig som att leva i en drömvärld. Det finns inget som säger att den personen som man blir "vän" med är den man tror.

Facebook, Lunarstorm och fan o hans moster är till för samma typ av människor, fjortisar och vuxna som inte vill vara vuxna.

GET A LIFE!

Till skillnad från Lunarstorm och liknande handlar Facebook väldigt lite om att leta efter nya kompisar på andra sidan jorden (något du borde ha insett om du faktiskt använt det) och mer om att hålla koll på ens befintliga kontakter, gamla som nya, och möjliggöra kommunikation som är mer ledig och otvungen än telefon/mail/msn.

Ursprungligen var tanken att samla personer från olika colleges i USA till egna nätverk; det var först för ett år sen som det blev öppen registrering. Men fortfarande är det ju så att man väljer att vara med i olika nätverk. Jag är exempelvis med i Stockholms universitet och Sweden, och kan således bara besöka personer som är med i samma nätverk och som tillåter besökare (såvida de inte är mina vänner). Övriga 30+ miljoner kommer jag inte åt.

Det handlar alltså om ett enkelt och trevligt sätt att hålla kontakt med folk. Jag har aldrig sett en bättre fungerande sajt av det slaget. Tröttsamt med dessa slentriandissar.

fanboy: Det är personen i fråga som tackat ja till att skicka ut såna störiga mail, klaga på honom/henne

Medlem

Nej fyfan för sånt.

Medlem

Tycker det är trevligt att ha mina gamla klasskompisar och vänner samlade så jag kan kontakta dem om jag vill. Själv är jag dålig på att samla på mig andras emailaddresser, och jag märker oftast senare att jag borde ha gjort det.

Medlem
Skrivet av Famest:

Kan någon förklara för mig vad som är bra med Facebook? Är det kul att använda eller är det bara en sån hemsida man registrerar sig på och sedan aldrig mer besöker?

Det många missförstår är att facebook handlar om att ta upp gamla kompiskontakter. Jag har hittat kompisar som jag inte ens har på msn.

Facebook kan söka igenom din msn-kontaktlista om du vill för att sedan visa om dom har facebook och då ge chansen till att adda den/dem som friend. Sen kan du gå in i kompisens friends-lista på facebook och leta upp massa andra kompisar.

För dom som fortfarande går i grundskolan eller kanske inte har så många kompisar som har facebook är det värdelöst, men jag har 62 st kompisar som har det och det kommer fler hela tiden.

KoP
Medlem

Neeeeeeeeeeeej! You weak fools! :0

Inaktiv

Anti WoW
Anti EA
Anti Microsoft
Anti Facebook
Anti ..?

I varenda nyhet som ens är besläktade med liknande mainstream hot.

Jag har inte testat Facebook, kommer kanske göra det, men alltså Fragzone Anti-Crew är ju bara för underbara, ni missar inget!

123
Skriv svar