Europa Universalis: Rome offentliggjort

Robot
Medlem
Europa Universalis: Rome offentliggjort

Terrängkartan ser fantastiskt bra ut, enheterna också för den delen. Can't wait!

Medlem

Det här kan bli kul

Inaktiv

Tja, vad finns att säga. Har länge sett fram emot dagen Paradox tar sig an Romartiden, men de får visa mer än så här för att jag ska fnittra av glädje och börja leta efter förbokningsställen.

Medlem

Jag tipsade också


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Inaktiv

Nog för att de e finlirstrategi men jag tror dessa inte kommer klå Totalwar: Rome...

Medlem

Mmm blir svårt o klå total war versionen, den är jävligt bra och har fördelen med rts strider om man så vill. Hearts of iron 2 är rätt så nice dock o lär hålla mig till den när det handlar om WW2.

Inaktiv
Skrivet av Hammar:

Nog för att de e finlirstrategi men jag tror dessa inte kommer klå Totalwar: Rome...

EU liren är bra på allt som total war suger apa på. dvs allt utom battles

Medlem

Ser ut att gå framåt för våra svenska vänner, vad som saknas nu är lite Total War strider.

Inaktiv

Ser ju otroligt upphetsande ut på bilderna... Testade Europa Universalis III men det var inget som imponerade på mig. Krångliga och många menyer, antar att man kan lära sig leva med det, går långsamt, man kan väl lära sig det också. Dock så är det mycket bra av skälet att man kan vinna genom att vara diplomatisk, utan att kriga och hålla på.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Ser ut att gå framåt för våra svenska vänner, vad som saknas nu är lite Total War strider.

Skrivet av Johan:

Won't happen.

Från den här tråden.

Jag antar att det är för multiplayerns skull. Taktiska strider är inget jag saknar i Paradox spel ändå.

Inaktiv

OH MY GOD! Äntligen. Har inga ord. Inga ord har jag.

Medlem

Gamespot har 2 exklusiva screenshots:
bild 1
bild 2

Medlem

Hur många Paradox-fan har inte väntat på att dom skulle ta sig an romartiden! Jag blir inte helt upphetsad än då jag inte fann deras senaste alster att falla mig i smaken så mycket, men helt klart en härlig era.

Medlem
Skrivet av Cedric:

Hur många Paradox-fan har inte väntat på att dom skulle ta sig an romartiden! Jag blir inte helt upphetsad än då jag inte fann deras senaste alster att falla mig i smaken så mycket, men helt klart en härlig era.

Nja, jag hoppades på Victoria 2... Men det är ju inte så troligt. Spelet har en lojal - men tyvärr pytteliten -skara anhängare

@ FZ: Jag ser inte mina ändringar på EU Rome:s speldatabasinlägg? Det är inte den fjärde delen i EU-serien, så den ska tas bort därifrån, och texten ska ändras.

Medlem

Det kanske beror på att jag ändrade ang. tidsperioden samtidigt, men glömde att det inte var nummer fyra?


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Det jag tyckte var lite irriterande efter ett tag i EUIII var att jaga fiendens armér, de borde tänka ut någon smart lösning på det.

1
Skriv svar