Need for Speed: ProStreet filmat

Robot
Medlem
Need for Speed: ProStreet filmat

oj, jag trodde det var Need for speed; Prostitute...
Va pinsamt... Och ni ska veta att jag inte letade efter prostituerade... alls.....jag... lovar...! BAT SIGNAL! *springer*


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Snacka om utdöd serie.. fy fan pinsamt ju! :\


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Bill:

Snacka om utdöd serie.. fy fan pinsamt ju! :\

Håller inte med riktigt. Den är fortfarande ganska populär bland oss som gillar arkad-bilspel. Personligen ogillar jag t.ex. forza just för att man måste sitta och nöta in kunskaper som en galning innan man gillar det. Med NFS så kan jag sätta mig och småköra lite då och då, utan att behöva vara världens kung :). Colin McRae dirt är lite småkul iofs, men å andra sidan kör man inte mot polisen, och i stan' där.

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Bill:

Snacka om utdöd serie.. fy fan pinsamt ju! :\

Håller inte med riktigt. Den är fortfarande ganska populär bland oss som gillar arkad-bilspel. Personligen ogillar jag t.ex. forza just för att man måste sitta och nöta in kunskaper som en galning innan man gillar det. Med NFS så kan jag sätta mig och småköra lite då och då, utan att behöva vara världens kung :). Colin McRae dirt är lite småkul iofs, men å andra sidan kör man inte mot polisen, och i stan' där.

Tyverr så har de väl övergett poliserna i NSF: ProStreet som jag fattat det. Så hur han kan säga att de gåtttillbaka mer till spelets rötter fattarjag interiktigt. Det var ju lixom det som var grejen med NSF1 och att man körde "specialstreckor" istället för runt, runt på en bana.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Tycker det verkar lovande men någon som vet om dom har lagt till så man kan köra drift online. Det har dom ju inte haft och det är det enda jag saknar.


signatur

Xbox360 Gamertag: TurboDanne
Forza2, NFS:Carbon, TD-U, PGR3, Burnout Revange.

Medlem

Carbon var en ren katastrof i mina ögon. Ja. Sorry. Men att säga att NFS serien är död är att ta i.
Jag hör också till gruppen människor som uppskattar och t.o.m. föredrar Arkadracing framför... i brist på mer beskrivande ord så säger jag - trista simulatorer.
Track Mania Nations, NFS: High Stakes och Microsoft Rallisport Challenge är exempel på spel som i min värld äger RBR eller vilket Simbin spel som helst.
Realismen känns allt för begränsande och hämmande för att jag skall tycka att det är kul.

Nu när ProStreet är på G och mer material kommit ut så börjar man känna sig lite hoppfull.

1
Skriv svar