Miljöer i Age of Conan förglodda

Robot
Medlem
Miljöer i Age of Conan förglodda

uhm. länken funkar inte?


signatur

Bara gör det.

Nej samma här


signatur
Skägg.
10 Chambers

jag ogillar att man lyckats skapa två varianter... .htm eller .html. Crapshit imo


signatur
Medlem

PVP ser otroligt bra gjort


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ni....nja....mjo... Vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta! Läst och läst. Klickat på bilder och gjort dom fula i photoshop. Visserligen väger ju Conan barbaren personligen tungt i vågskålen.

Nu återstår det att få testa det... med glädje. Hoppas att det smakar bättre då.

Ps. Lite gore är ju visserligen kul... Ds.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Ser inte bra ut.

Skrivet av MalcolmE:

Ser inte bra ut.

Lär knappast bli sämre än WoW iallafall. Plus att det oftast är äldre människor som gillar Hyboriska eran.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MalcolmE:

Ser inte bra ut.

Lär knappast bli sämre än WoW iallafall. Plus att det oftast är äldre människor som gillar Hyboriska eran.

Och vad har det med saken att göra? Det ser ju fortfarande inte bra ut.

Skrivet av MalcolmE:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MalcolmE:

Ser inte bra ut.

Lär knappast bli sämre än WoW iallafall. Plus att det oftast är äldre människor som gillar Hyboriska eran.

Och vad har det med saken att göra? Det ser ju fortfarande inte bra ut.

Du kan ju knappast säga att det är fult grafikmässigt lol


signatur
Medlem
Skrivet av MalcolmE:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MalcolmE:

Ser inte bra ut.

Lär knappast bli sämre än WoW iallafall. Plus att det oftast är äldre människor som gillar Hyboriska eran.

Och vad har det med saken att göra? Det ser ju fortfarande inte bra ut.

Vilken tur att ingen tvingar dig att spela då

Medlem
Skrivet av MalcolmE:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MalcolmE:

Ser inte bra ut.

Lär knappast bli sämre än WoW iallafall. Plus att det oftast är äldre människor som gillar Hyboriska eran.

Och vad har det med saken att göra? Det ser ju fortfarande inte bra ut.

Därför att en högre medelålder på spelarna, medför en generellt högre mognadsgrad och därigenom en trevligare spelupplevelse för en själv, när man umgås med andra spelare i MMORPG:t?

Medlem

Jag tror nog att det kommer att bli jävligt bra det här. Är trött på PvP ala WoW med instancer. Tycker att battlekeeps som man kan fightas om verkar lovande


signatur

Bafidok

Medlem

detta spelet måste bara vara ett av de bästa mmorpg :D... annars blir jag ledsen

Inaktiv

Det verkar ju betydligt, Mycket betydligt, bättre än WoW. Kanske till och med så att en gammal mmorpg hatare som jag kan ta sig an! xD

Medlem

Ser ut att bli bra... vet någon någinting om månadsavgift?:) står säkert någonstans men orkar inte leta.

Skrivet av jon_levin:

Trött på PvP ala WoW med instancer. Tycker att battlekeeps som man kan fightas om verkar lovande

Och btw, instace är la PvE, inte PvP? Rätta mig om jag har fel...:P


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Kommer ju till 360 nästa år.. Kan tänka mig att ligga i soffan med en cola och rädda slavflickor hela dagarna

Inaktiv
Skrivet av Rave:

Kommer ju till 360 nästa år.. Kan tänka mig att ligga i soffan med en cola och rädda slavflickor hela dagarna

haha word 8)

Medlem

Hmm verkar trevligt om än lite stela animationer än så länge.

Undrar om det där med siege kommer att funka bra. Får hoppas att områdena är stora nog så att inte en eller två guilds kan dominera hela skiten. För de starka guildsen som har en stark spelarbas som täcker hela dygnet poppar alltid up Men det verkar ju mindre sannorlikt om man kan vara så många i dem.

1
Skriv svar