Sega Rally - demo och patch

Robot
Medlem
Sega Rally - demo och patch

Står inget om att dom fixat Force Feedback, det var det enda jag hade problem med i spelet. Jäkligt tråkigt att köra utan FF faktiskt, man förlorar en hel dimension av spelet.

Edit: Testade nu, fortfarande ingen FF

Medlem

tyckte de var ganska tråkigt bil spel

Medlem

Ett riktigt skit spel. Visst det var rätt snyggt till ps3 men otroligt tråkigt

Medlem

Fy hellvette vad bra! Revolutionerande! Dirt kan slänga sig i väggen. På arkad-fronten för bilspel är detta det bästa som gjorts. Fyfan vad jag älskar hur marken formas av däcken och hur det speglar av sig på körningen. man kan verkligen utnyttja hur andra kört. sweet!

Medlem

Spelet äger iaf på ps3

Medlem

Fett bra spel! Överraskande fräsig grafik, samt en körkänsla utöver det vanliga. Det känns verkligen som att det går fort! Ibland; lite väl fort

Medlem

Jag tror alla som gillade orginal spelet på arkad, gillar det här också. Kommer ihåg hur roligt Sega RAlly på arkad var när man spelade mot varandra med polarna, så jag håller med jag gillar det här spelet. Bara en varning till alla "reality" freaks, det här är inget för er. För spelet är mer gjort för att vara kul, än verklighetstroget.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Föredrar fan orginalet framför detta..

Medlem

Need for speed styrning, nej tack. Årets sämsta spel

Inaktiv

ni kanske borde beskriva länkarna till filerna mycket bättre...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

riktigt trist spel...fult också

Medlem

Har bara lirat Demot på Xbox 360 men jag blev positivt överaskad då det faktiskt var rätt kul - skojig att spela helt enkelt. Jag tillhör ju de som spelat söder Sega Rally till DC dock.

Medlem

Ohh, nice. Skall testas.

Jaha.. 2.0 Ghz prolle var visst minimum.

Ozo
Medlem

Någon som vet hur det är med G25 och Clutch osv?

Medlem

Testade på min PS3, var helt ok faktiskt. Arkadkänsla utan att det känns som man kör på räls.

MEEEEEN varför fungerar inte min G25-ratt i det här demot heller?!

1
Skriv svar