StarCraft II-frågor besvarade

Robot
Medlem
StarCraft II-frågor besvarade

Nice, lovar gott


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Kul info, men det är väll fortfarande långt kvar innan det är säkert att information förblir sådan till releasen


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem
Skrivet av Hoodkurt:

Kul info, men det är väll fortfarande långt kvar innan det är säkert att information förblir sådan till releasen

Ja, det brukar de säga flera ggr i intervjuerna, att det kan ändras tills spelet är klart.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Kan ni redaktionen vara så snälla att sluta skriva rubrikerna i dåtid. Jag blir galen! Har flera gången funderat på att helt sluta läsa fz pga det urusla språket. skärp er snälla!!!

Skrivet av Esco:

Kan ni redaktionen vara så snälla att sluta skriva rubrikerna i dåtid. Jag blir galen! Har flera gången funderat på att helt sluta läsa fz pga det urusla språket. skärp er snälla!!!

lol jo men om frågorna är besvarade så är de ju besvarade


signatur
Medlem
Skrivet av Esco:

Kan ni redaktionen vara så snälla att sluta skriva rubrikerna i dåtid. Jag blir galen! Har flera gången funderat på att helt sluta läsa fz pga det urusla språket. skärp er snälla!!!

Eh, va? Detta var den konstigaste kommentaren som jag läst...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

De kan ju inte skriva att Blizzard svarar på frågorna då Blizzard inte svarar i nutid. Frågorna är redan ställda och Blizzard har svarat på dessa frågor. Då måste de ha blivit besvarade?

1
Skriv svar